کد خبر: ۲۲۰۹۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال پيکان به تمجيد از عملکرد سرمربي اين تيم پرداخت و نقش او را در صعود سپيدپوشان به ليگ برتر تعيين‌کننده دانست.

 

کاظم برجلو در خصوص عملکرد فرهاد کاظمي در تيم پيکان و نقش او در صعود اين تيم به ليگ برتر به خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم اظهار داشت:‌ من با مربيان داخلي زيادي کار کرده‌ام و حتي سابقه کار زير نظر برخي مربيان خارجي را نيز دارم. با اين حال بايد بگويم مربي روي دست فرهاد کاظمي به لحاظ روحي و رواني و کار تاکتيکي نديده‌ام. بدون شک توانايي کاظمي يکي از عوامل صعود ما به ليگ برتر بود و نبايد از کنار اين موضوع به سادگي بگذريم.

به نقل از تسنيم، مدافع پيکان از ثبات نتيجه‌گيري تيمش ياد کرد و گفت: ما در اين فصل نتايج بسيار خوبي گرفتيم و روند موفقي داشتيم. در اين بين تنها دو شکست در نيم فصل دوم داشتيم که آن نيز بيشتر به دليل برخي از مسائل بيروني بود که نمي‌خواهم به آنها بپردازم.

وي با ابراز خرسندي از برتري تيمش مقابل فجرسپاسي شيراز گفت: در تيم پيکان بازيکنان خوبي حضور داشتند، بازيکناني که به لحاظ اسم و رسم و حتي بازي در ليگ برتر اين تيم را متمايز از ديگر تيم‌ها کرده بودند و حضورشان از عوامل صعود پيکان به ليگ برتر بود.

برجلو خاطر نشان کرد:‌ در نيمه اول بازي متعادلي را از دو تيم فجر و پيکان شاهد بوديم اما در نيمه دوم واقعاً بهتر از فجر ظاهر شديم و مزد تلاش خود را گرفتيم و با ارائه يک بازي برتر تاکتيکي به خواست خود يعني صعود به ليگ برتر رسيديم.

مدافع باتجربه پيکان در پايان اظهار داشت: با بازي‌ها و نتايج خوبي که کسب کرديم حق‌مان صعود به ليگ برتر بود. از سوي ديگر معتقدم خدا به دل کارگران، بازيکنان و کادر فني تيم پيکان نگاه کرد و تيمي که شايسته صعود بود در پايان به حق خود رسيد و ليگ برتري شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها