کد خبر: ۲۲۰۹۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکن تيم ملي فوتبال گفت: اميدوارم بتوانم در ميان نفرات حاضر در جام جهاني قرار بگيرم.

 

مهرداد جماعتي بعد از بازگشت تيم ملي از اردوي آفريقاي جنوبي عنوان کرد: اردو و تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و 3،4 ديدار تدارکاتي بسيار خوب را انجام داديم که در راه جام جهاني به ما کمک خواهد کرد.

به نقل از تسنيم، وي درباره اينکه اگر حاج صفي به اردوي آفريقا نمي‌آمد شانسش براي حضور در جام جهاني بيشتر بود، تصريح کرد: در اين باره کي‌روش تصميم‌گيري مي‌کند. فکر مي‌کنم نظر او اين است که از حاج‌صفي به جاي دفاع چپ در پست هافبک دفاعي استفاده کند. با اين حال تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا در ميان نفرات حاضر در جام جهاني باشم.

جماعتي درباره شايعه کارت پايان خدمت جعلي بعضي بازيکنان تيم فولاد تاکيد کرد: فکر نمي‌کنم چنين بحث‌هايي مطرح باشد. به هر حال ما قهرمان ليگ شديم و شايد بخواهند با اين بحث‌ها قهرماني فولاد را کمرنگ کنند.

بازيکن فولاد خوزستان درباره امکان ماندن در اين تيم نيز خاطرنشان کرد: بايد در اين باره با باشگاه صحبت کنم.

وي با اشاره به اينکه از بحث حضورش در تيم پرسپوليس مطلع شده، تاکيد کرد: تاکنون پيشنهادي از سوي پرسپوليس نداشتم و بايد در اين باره صحبت شود.

جماعتي درباره بازي فولاد مقابل السد قطر اظهار داشت: شنيدم حريف قدرتمندي هستند و البته بازي‌هاي آنها مقابل سپاهان را هم ديده‌ام. اميدوارم عملکرد خوبي داشته باشيم و به مرحله بعد صعود کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها