کد خبر: ۲۲۰۹۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع هافبک استقلال مي‌گويد مسئولان اين تيم با وجود اينکه مي‌دانستند او به دنبال پولش است، جواب تماس‌هايش را ندادند.

 

مجيد غلام‌نژاد درباره بهبود مصدوميتش گفت: در بازي با نفت پايم ضربه سختي خورد که منجر به خونريزي داخلي شد. خدا را شکر با روند درماني‌اي که داشتم اين مسئله بهبود يافت و الان مشکلي براي بازي کردن ندارم.

به نقل از ايسنا، او درباره سرنوشتش براي فصل بعد هم صحبت کرد افزود: من يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارم. بايد در ابتدا تکليف باشگاه مشخص شود تا وضعيت ما هم روشن‌تر شود. خودم دوست دارم در استقلال بمانم و بايد ببينم در نهايت خدا چه مي‌خواهد.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به سوالي درباره رقم قراردادش در اين تيم اظهار کرد: مبلغي که از من در رسانه‌ها منتشر شده بود، صحيح است. مبلغ 150 ميليون تومان قرارداد من است و من تنها 20 ميليون تومان از آن را دريافت کرده‌ام.

او اضافه کرد: قرار بود طبق قراردادم پولي به من بدهند و من پيش از پايان فصل چندين بار با آقاي اميري و فتح‌الله زاده تماس گرفتم اما جواب تلفنم را ندادند. البته در يک هفته اخير تماس نگرفته‌ام اما در انتهاي فصل آنها جواب تلفن من را نمي‌دادند. من حتي واسطه‌اي هم فرستادم تا با آنها صحبت کند و آنها با وجود اينکه متوجه شدند من به دنبال‌شان هستم تا کمي از پولم را بگيرم، جواب تلفنم را ندادند.

غلام‌نژاد در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا با اين وضعيت بازهم در استقلال مي‌ماند، گفت: همانطور که گفتم بايد تکليف باشگاه روشن شود و پس از آن مي‌توان تصميم گرفت.

او در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز با باشگاه سايپا درباره قراردادش ابهامي دارد يا نه، عنوان کرد: براي گرفتن رضايت‌نامه‌ام از سايپا، استقلال 200 ميليون تومان چک داده بود و من هم پول نيم فصلم را بخشيدم تا رضايت‌نامه‌ام صادر شد و از اين بابت مشکلي وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها