کد خبر: ۲۲۰۸۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر مدافع راست سابق تیم ملی، دستیار قلعه نویی شود اتفاق عجیبی رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه نویی در آخرین دیدار فصل گذشته تیم استقلال قول تغییر و تحول گسترده در تیمش داد و به نظر او قصد دارد این تغییر و تحول را روی نیمکت تیم هم لحاظ کند.

 

از آنجا که مجید صالح از استقلال جدا شده بیشترین پرس و جوها درباره کمک اول ژنرال روی نیمکت استقلال است. هنوز مشخص نیست چه کسی برای این پست در نظر گرفته خواهد شد، اما دعوای اصلی بین زرینچه و پاشازاده، دو مدافع سال های نه چندان دور استقلال است که هر کدام در سال های گذشته تجربه سرمربی گری در لیگ های پایین تر را دارند.

 

هر چند گفته می شود شانس جواد زرینچه برای نشستن روی نیمکت بسیار بیشتر از پاشازاده است. البته زرینچه این روزها چندین بار در کنار قلعه نویی دیده شده است تا حدس و گمان ها بیشتر شود.

 

اگر مدافع راست سابق تیم ملی، دستیار قلعه نویی شود اتفاق عجیبی رخ خواهد داد، چه اینکه چندین سال پیش آقا جواد اتهام تبانی به قلعه نویی زده بود و کار به دادگاه نیز کشیده شد و هم چنین درگیری های لفظی زیادی نیز با یکدیگر داشته اند.

 

از میان دیگر نیمکت نشینان استقلال به احتمال زیاد تنها دو نفر در پست خود ابقا می شوند، حمید بابازاده سرمربی دروازه بان های استقلال که در کارش حرفه ای است، و هم چنین مربی بدنساز آبی پوشان که قلعه نویی از وی رضایت دارد.

 

باید دید تغییر و تحولات در نیمکت استقلال به چه صورت رخ خواهد داد، و البته همه اینها منوط بر این است که شخصی مثل واعظ آشتیانی بر مسند کار ننشیند و قلعه نویی در استقلال باقی بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها