کد خبر: ۲۲۰۸۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
در یکی از سایت‌های غیررسمی این باشگاه رزومه کاملی از مهرزاد معدنچی منتشر شده و بازیکن سابق پرسپولیس را در زمره اهداف خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، در حالی‌که از ابراز علاقه باشگاه قدیمی و معتبر دربی کانتی انگلیس به اسماعیل شریفات، بازیکن موثر فصل قبل فولاد شایعه شده است، با جستجوی دقیق نام دربی کانتی و ایران به نتایج جالبی برمی‌خوریم؛ در یکی از سایت‌های غیررسمی این باشگاه رزومه کاملی از مهرزاد معدنچی منتشر شده و بازیکن سابق پرسپولیس را در زمره اهداف خود قرار داده است.

 

مشخص نیست تاریخ این خبر که ماه گذشته است، چقدر موثق است اما به‌هرحال جلب نظر یکی از تیم‌های قدیمی انگلیس کار بزرگی است که معدنچی در لباس تیم حاضر در پلی‌آف لیگ برتر ایران انجام داده است.

 

ماجرای ارتباط فوتبال ایران با بره‌ها (لقب دربی کانتی) به همین موضوع ختم نمی‌شود. به‌هرحال از اسماعیل شریفات تا مهرزاد معدنچی و برایان کلاف (عامل اصلی ۲ قهرمانی ناتینگام فارست در فصول ۱۹۷۹ و ۱۹۸۰ جام باشگاه‌های اروپا) دربی کانتی، سوژه جالبی برای خنداندن و خندیدن است؛ تیمی که روزی در یک بازی اروپایی با رهبری کلاف، ۵ گل وارد دروازه رئال‌مادرید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها