کد خبر: ۲۲۰۵۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبك جوان سرخ ها گفت: «گروه تیم ملی در جام جهانی خیلی سخت است. وقتی مسی را پیش‌رو داریم فقط كریس رونالدو را كم داریم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از گل، پیام صادقیان یك فصل پرحاشیه و پربرخورد را پشت‌سر گذاشت. هر چند كه خیلی‌ها گمان می‌كردند صادقیان رفتار و روحیه‌ای آرام داشته باشد ولی وی به‌رغم توانایی‌هایی كه داشت گهگاه دچار مسایلی می‌شد كه هواداران پرسپولیس را نگران می‌كرد.

 

* پرسپولیس را در فصلی كه گذشت چطور ارزیابی می‌كنی؟

- در طول بازی‌های این فصل اتفاق‌هایی برای پرسپولیس افتاد كه تیم ما از قهرمانی لیگ و جام‌حذفی جا ماند. اما كسب سهمیه ‌آسیایی برای پرسپولیس خیلی مهم بود و خوشحالم كه با این اتفاق تا حدودی دل هواداران را به دست آوردیم. پرسپولیس فصل پرحاشیه و سختی را گذراند. در بعضی مقاطع مثل همان ماجرای لو رفتن لیست كذایی قراردادها بچه‌ها دچار شرایط بدی شدند. انگار كه بعضی‌ها اره برداشته بودند و ساق ما را می‌بریدند!

 

* اما بعضی‌ها اعتقاد دارند كه بیان این صحبت‌ها نوعی توجیه و بهانه‌تراشی است.

- هركسی می‌تواند هرطوری كه دوست دارد نظر بدهد و تصمیم بگیرد ولی با بیان شدن یكسری صحبت‌ها اعصاب بازیكنان پرسپولیس بدجوری به‌هم ریخت. از یك طرف آن صحبت‌ها را در مورد لیست كذایی اعلام كردند و از طرف دیگر چك‌های بازیكنان برگشت می‌خورد.

 

* ولی دعوت شدن به تیم‌ملی خیال تو را راحت كرد.

- این بهترین اتفاق فصل گذشته بود. فقط دعوت شدن به تیم‌ملی خیال مرا راحت كرد و به نوعی اتفاق‌های لیگ را جبران كرد. در آن مقطعی كه دعوت نمی‌شدم شرایط خوبی نداشتم و با دعوت كی روش جان گرفتم.

 

* یك سری از رفتارهایت مثل آرنج زدن به بازیكنان حریف هم در دعوت نشدن تو به تیم‌ملی بی‌تاثیر نبود.

- گاهی اوقات توی زمین خطاهای عجیب و غریبی روی بازیكنان اتفاق می‌افتد كه بعضی‌ها نمی‌بینند. من قبول دارم كه این رفتار من خیلی جالب نبود و دچار یك عادت بد و غلط شده بودم ولی خدا را شكر هرچه بود تمام شد و حالا احساس می‌كنم كه من بازیكن باتجربه و پخته‌تری شده‌ام. بعضی‌ها برایم حرف و حدیث درست كردند كه نابودم كنند!

 

* از عملكرد خودت در لیگ راضی بودی؟

- من فكر می‌كنم فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم. در بعضی مقاطع اذیتم كردند و می‌خواستند كه مرا خراب كنند ولی من بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دادم و فكر می‌كنم كه حسن‌ختام این بازی‌ها دعوت‌ شدن به تیم‌ملی بود.

 

* قبول داری كه بعضی از بازیكن‌ها وقتی به پرسپولیس می‌آیند دچار مشكل می‌شوند و...

- ... اگر منظورتان من هستم در همان اوایل تا حدودی درگیر وضعیت پرسپولیس و فضای این تیم شدم ولی من بازیكن بی‌تجربه‌ای نبودم و پس از گذشت مدتی با خودم كنار آمدم. فهمیدم كه نباید وقتم را صرف یك سری چیزها كنم و به همین دلیل بود كه تمریناتم را با قدرت دنبال كردم. حالا هم به تیم‌ملی رسیده‌ام و نمی‌خواهم به این راحتی پیراهن تیم‌ملی را از دست بدهم. بعضی‌ها روی من زوم كرده‌اند و دوست دارند كه از من "آتو" بگیرند ولی من حالا یك سال تجربه حضور در پرسپولیس را دارم.

 

* در مورد تیم‌ملی و گروه‌بندی آن در مسابقات جام‌جهانی چه نظری داری؟

- به نظر من تیم‌ملی در گروه خیلی سختی قرار گرفته است. وقتی مسی را پیش‌رو داریم فقط كریس رونالدو را كم داریم (خنده). به نظر من همین كه در بازی اول به آرژانتین نخوردیم شانس آوردیم. نیجریه هم تیم قوی و گردن‌كلفتی است و به نظرم باید مقابل این تیم خیلی باهوش بازی كنیم. بوسنی فوتبال كلاسیك دارد و آنها را هم نباید دست‌كم بگیریم. البته بازهم می‌گویم كه تیم قوی و قلدر گروه ما آرژانتین است و من فكر می‌كنم كه آرژانتین و برزیل تیم‌های فینالیست باشند.

 

* به لژیونر شدن هم فكر می‌كنی؟

- با توجه به شرایط سنی‌ كه دارم فكر می‌كنم لژیونر شدن می‌تواند فوتبالم را دگرگون كند. من دوست دارم لژیونر شوم و اهل بازارگرمی نیستم. اما بدون تعارف دوست داشتم اول به پرسپولیس بیایم و بعد لژیونر شوم. دوست داشتم از طریق پرسپولیس لژیونر شوم و حالا هم منتظر روشن شدن تكلیف پرسپولیس و شرایط خودم هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها