کد خبر: ۲۲۰۴۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: «فصل بعد بازیکنان جوان ما بهتر بازی می کنند و قصد داریم چند بازیکن مهم دیگر به تیم بیاوریم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، تیم اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه 1-3 در استمفورد بریج از سد چلسی بگذرد و حریف رئال مادرید در فینال این رقابت ها شود.

 

دور رفت با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسیده بود و شاگردان مورینیو امیدوار بودند بتوانند با حمایت تماشاگرانشان از سد اتلتیکو مادرید بگذرند. اما بازی خوب شاگردان دیگو سیمئونه هیچ جایی برای هنرنمایی آبی های لندنی باقی نگذاشت.

 

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از مسابقه گفت: «پیش از پنالتی آن ها تیم برتر میدان نبودند بلکه ما بازی و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. گل مهمی را به ثمر رساندیم اما راحت گل خوردیم. روی ضربات ایستگاهی می توانستیم گلزنی کنیم.»

 

وی افزود: «دروازه بان آن ها موقعیت خوبی را از جان تری گرفت. پس از آن داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت. آن ها دروازه بانی خوب و مهاجمانی باهوش داشتند که تفاوت را در این مسابقه رقم زد. پس از پنالتی آن ها شایسته برد بودند. 60 دقیقه از این بازی ما تیم برتر بودیم اما چنین بازی هایی از جزئیات زیادی تشکیل شده اند و جزئیات تعیین کننده هستند. به آن ها تبریک می گویم چرا که تیم خوبی هستند و عملکردشان در لیگ اسپانیا عالی بوده است.»

 

مورینیو تاکید کرد: «رئال بایرن را برد چرا که بهتر بازی کرد و اتلتیکو هم چلسی را برد چرا که پس از آن لحظه مهم آن ها تیم برتر میدان بودند. امیدوارم هر دو تیم از بودن در فینال لذت ببرند و رقابت بزرگی را ببینیم.»

 

سرمربی چلسی در خصوص عملکرد شاگردانش نیز اظهار داشت: «نمی توانم گروه خاصی از بازیکنانم را سرزنش کنم. ما مشکل مصدومیت بازیکنان را داشتیم. این باخت ناامید کننده است اما من به شاگردانم افتخار می کنم. ترجیح می دهم بگویم همه چیز برای ما ممکن بود و می توانستیم برنده شویم.»

 

مورینیو در پایان گفت: «فصل بعد همه چیز بهتر از این فصل خواهد بود. این هدف همه ماست. بازیکنان جوان ما بهتر بازی می کنند و قصد داریم چند بازیکن مهم دیگر به تیم بیاوریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها