کد خبر: ۲۲۰۴۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی فصل پیش تراكتورسازی بالاخره پاسخ مقامات باشگاه را برای ادامه همكاری داد و پرداخت معوقات سال قبل را به عنوان مقدمه برای مذاكره اعلام كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بعد از پیگیری های متعدد باشگاه تراکتورسازی بالاخره اولیویرا به درخواست باشگاه پاسخ داد.

 

وی خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام داشت: «اینجانب به سلامت به پرتغال رسیده و مشغول رسیدگی به وضعیت بیماری همسرم هستم، اینک با توجه به تماس های شما و نامه آخرتان توجه شما را به مطالب ذیل جلب می نمایم.»

 

وی افزود: «همانطور که مطلع هستید، ارتباط محکمی بین من و باشگاه وجود دارد. در طول اقامت من در تبریز احترام و حمایتی که دریافت کردم بی نظیر بود که مهم ترین دلیل امضای قرارداد بین من و باشگاه بود. با امضای این قرارداد به تمام اهداف دست یافته شد.»

 

اولیویرا در ادامه تاكید كرد: «نباید فراموش کنیم که من یک مربی حرفه ای فوتبال هستم و درآمد من از این طریق بدست می آید. لذا من با عقلانیت کار می کنم نه از روی احساسات باشگاه باید بقیه قروض قرارداد اول من (مربوط به فصل گذشته) را که به فیفا داده ام، با تمام هزینه های مرتبط با اقامه دعوی در فیفا را پرداخت کند.»

 

سرمربی تراكتورسازی در پایان تصريح كرد: «از قرارداد دوم خودم نیز حقوق آخرین ماه و مقداری از پاداش قهرمانی را طلب دارم. پس از آن اینجانب در مورد قرارداد جدید برای فصل آینده تصمیم خواهم گرفت.»

 

گفتنی است بر اساس باشگاه تراكتورسازی، زمان پرداخت حقوق آخرین ماه قرارداد دوم ایشان هنوز نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها