کد خبر: ۲۲۰۱۹۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
جرج ویل:
یک تحلیلگر آمریکایی گفت: فاصله با ایران زیاد است و این کشور سیستم دفاع هوایی پیشرفته ای دارد. بنابراین یافتن و نابود کردن اهدافی در ایران که به سختی مراقبت می شوند، فراتر از توانایی اسرائیل می باشد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، جرج ویل (George Wil)، تحلیلگر و ستون نویس معروف آمریکایی، در مصاحبه ای با پایگاه خبری دیلی کالر (Dailycaller) به برنامه هسته ای ایران پرداخت. وی ضمن طرح این ادعا که "تهران درحال دستیابی به سلاح اتمی است" از ناتوانی آمریکا و اسرائیل در حمله به ایران و متوقف کردن این کشور سخن گفته است.

آقای ویل، "وسعت ارضی" و "جمعیت زیاد" ایران را دلایل اصلی عدم تمایل آمریکا برای اقدام نظامی می داند. ستون نویس محافظه کار آمریکایی گفت: من در چهار یا پنج سال گذشته اطمینان داشته ام که ایران درحال دستیابی به سلاح هسته ای است. چرا؟ چون آنها این را می خواهند و ما نباید برای متوقف کردنشان وارد جنگ شویم و نخواهیم شد.

تهران همواره اعلام کرده که برنامه هسته ایش صلح آمیز است. دولت جدید ایران، همکاری خود با آژانس بین المللی انرژی هسته ای (IAEA) را به صورت گسترده ای افزایش داده و بخش هایی از برنامه هسته ای را با هدف اعتمادسازی تعطیل کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها