کد خبر: ۲۱۹۸۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد فصل آينده فصل طلايي اين تيم خواهد بود.
مهدي رجب‌زاده در خصوص شرايط قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: من يک فصل ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم، بنابراين بايد به قراردادم پايبند باشم و با تمام وجود براي تيمم و موفقيش کار کنم.

به نقل از تسنيم، بازيکن باتجربه ذوب‌آهن در خصوص انتخاب سرمربي اين تيم براي فصل آينده گفت: مطمئناً مديريت و هيئت مديره در خصوص انتخاب سرمربي تيم تصميم نهايي را اتخاذ خواهند کرد اما صرفنظر از اين مسئله به نظرم فيروز کريمي در تيم ما خوب کار کرد و اگر ليگ سه چهار هفته ديگر هم ادامه پيدا مي‌کرد، در ديدارهاي باقيمانده نيز پيروز مي‌شديم. در واقع کار فيروز کريمي و ايده‌هايش در تيم ما جواب داد و نتيجه‌بخش بود.

«ادامه حضور فيروز کريمي در ذوب‌آهن آينده بازيکني باتجربه چون رجب‌زاده را در اين تيم به خطر نخواهد انداخت؟»، رجب‌زاده در پاسخ به اين پرسش تاکيد کرد: کريمي از جمله مربياني است که به سن و سال اهميت نمي‌دهد و گاهاً ديده شده است حتي با بازيکناني سن و سالدار هم کار کرده و باعث احياي آنها شده است.

وي اميدوارانه از آينده ذوب‌آهن ياد کرد و گفت: ما دو فصل سخت را پشت سر گذاشتيم و بر تمامي مشکلات غلبه کرديم. حالا زمان کافي داريم تا با قدرت در ليگ آينده شرکت کنيم. در باشگاه ذوب‌آهن مديران کاربلدي حضور دارند که به خوبي مي‌توانند تيم را تجهيز کرده و هدايت کنند. به عقيده من تيم ما تشنه موفقيت و پيروزي است و فصلي طلايي را پيش رو خواهد داشت.

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن در خاتمه تصريح کرد: براي ديگر تيم‌ها کري نمي‌خوانم اما با توجه به بستر موفقيتي که براي تيم ما مهيا شده مي‌گويم شرايط براي شکوفا شدن تيم ذوب‌آهن و موفقيش مهياست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها