کد خبر: ۲۱۹۸۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا هيأت مديره از انتخاب من پشيمان نشود.
عليرضا رحيمي پس از انتخابش به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: قبل از هر چيزي جا دارد از اعضاي هيأت مديره باشگاه تشکر کنم که با اعتماد به من اين مسئوليت مهم را در اختيارم گذاشتند. با تلاشي که انجام مي‌دهم تمام هدفم اين است که هيأت مديره پشيمان نشود.

به نقل از فارس، وي افزود: يکي از مسائل بسيار مهم در کشور ما اين است که متاسفانه در تمامي کارها مديرمحور شده‌ايم. نبايد مدير محور مبناي انجام کارها باشد و اين مسئله در دنيا مرسوم نيست. بايد کارها بر اساس برنامه و مصوبات هيأت مديره انجام شود. همين جا اعلام مي‌کنم که در طول فعاليتم امکان ندارد حرکتي انجام دهم که بر اساس مصوبات هيأت مديره نباشد و براي انجام تمامي امور مالي و ... از هيأت مديره مصوبه مي‌گيرم بنده مجري مصوبات هيأت مديره مي‌شوم. جا دارد همين جا از محمد رويانيان و تمامي افرادي که در گذشته براي پرسپوليس زحمت کشيده‌اند تشکر کنم.

رحيمي در ادامه يادآور شد: تصميم بر اين شد که حميد استيلي به عنوان سخنگوي باشگاه فعاليت کند قرار است بنده صحبتي‌ انجام ندهم استيلي از افتخارات فوتبال ايران است و به ما کمک مي‌کند. کاري به سمت افراد نداريم بايد کنار يکديگر تلاش کنيم و کارهاي مثبتي را انجام دهيم.

مديرعامل جديد پرسپوليس در ادامه تاکيد کرد: همان کاري که در سپاهان انجام دادم در پرسپوليس انجام خواهم داد. تمامي تعهدات مدير قبلي را چه به صورت شفاهي و چه به صورت کتبي انجام خواهم داد. هر چيزي که رويانيان انجام داده بايد به پايان برسد. ساعت 13 امروز ابلاغ خودم را دريافت کردم. اينطور نيست که بگويم 10 روز پيش و 5 سال گذشته ارتباطي به ما ندارد. دنبال بهانه نيستيم از امروز مسئوليت باشگاه را در اختيار گرفتيم و تمام تلاشمان را براي موفقيت باشگاه مي‌کنيم.

رحيمي در مورد تکليف کادر فني پرسپوليس اظهار داشت: تمام اين مسائل را بررسي خواهيم کرد. موارد را با استيلي جمع‌بندي مي‌کنيم و به هيأت مديره مي‌بريم. مهمترين چيز براي ما هواداران هستند. بايد براي فصل آينده تيم خوبي را ببنيدم و در کنار آن طلب سال قبل بازيکنان را پرداخت خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که حضور او به عنوان مديرعامل مشخص شده بود و آيا براي انتخاب اعضاي هيأت مديره از او مشورت گرفتند،عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما مسئله‌اي باب شده که طي آن اعلام مي‌شود اعضاي هيأت مديره باشگاه بايد ورزشي باشند. در سرتاسر دنيا بخصوص اروپا اعضاي هيأت مديره افرادي سياسي و اقتصادي هستند اگر قرار است به باشگاه بيايند و با دريافت 60 ميليارد تومان تيم ببندند درست نيست بايد به سمتي حرکت کنيم که پرسپوليس با هواداران ميليوني خود به خودکفايي مالي برسد. هر طلبي هم که وجود داشته بايد پرداخت کنيم و تمام تعهدات خودمان را انجام مي‌دهيم. عصر امروز در باشگاه جلسه داريم و در مورد اعضاي کادر فني و مسائل تيم بررسي‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم. علي دايي، محمد رويانيان، کادر فني و تمام اعضاي باشگاه در سال گذشته زحمت زيادي کشيدند. هيچ وقت زحمات به اندازه امسال نبوده و به همه آنها خسته نباشيد مي‌گويم.

عليرضا رحيمي پس از جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: هيات مديره گزينه‌هاي مختلفي براي مديرعاملي داشتند که در پايان به اين جمع‌بندي رسيدند که من اين کار را انجام دهم.

وي در مورد اينکه آيا انتخاب او به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس سفارش وزارت ورزش و يا انتخاب هيات مديره بوده خاطرنشان کرد: عملکرد من همه‌چيز را نشان مي‌دهد، فکر مي‌کنم کارنامه‌ام باعث شد که چنين اتفاقي رخ بدهد، کسي هستم که بدون پارتي و سفارش وارد عرصه‌ها مي‌شوم، شخصي نيستم که دو روز باشد وارد ورزش شده باشم. 33 سال سابقه حضور در ورزش را دارم و فکر مي‌کنم کارنامه‌ام نيازي به سفارش نداشته باشد حالا اينکه چرا مرا انتخاب کرده‌اند بايد از خود اعضاي هيات مديره بپرسيد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه او با فوتبال بيگانه نيست و آيا تا پايان خواهد ماند گفت: عملکرد 33 ساله من را ببينيد همه‌چيز را نشان مي‌دهد اگر صداقت وجود داشته باشد مطمئن باشيد همه با هم براي موفقيت تلاش مي‌کنيم و همکاري لازم صورت مي‌گيرد، براي موفقيت پرسپوليس آمده‌ام و براي رسيدن به اين مسئله تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم.

رحيمي در مورد اينکه معمولا مصاحبه‌هاي مديران عامل باشگاه‌ها در روز اولي که به عنوان مديرعامل انتخاب مي‌شوند با روز پاياني متفاوت است گفت: اگر تازه آمده بودم مي‌شد که چنين حرفي را بزنيد. من در سپاهان، فدراسيون و جاهاي ديگر کارنامه خوبي نداشته‌ام؟ لخت شده‌ايم که کار انجام دهيم، اگر براي پرسپوليس 40، 50 ميليارد هزينه مي‌شود و بعد هم به جايي نرسيم انتخاب من اشتباه بوده، بايد کاري کنيم که پرسپوليس روي پاي خود بايستد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به جلسه‌اي که عصر امروز با علي دايي و رويانيان برگزار خواهد کرد تاکيد کرد: به هر حال رويانيان و علي دايي زحمت زيادي براي تيم کشيده‌اند، بازيکنان هم تمام تلاش خود را کردند و با اين بي‌پولي ساختند مطمئن باشيد براي همه احترام خاصي قائلم، هم‌اکنون نمي‌توان در مورد اينکه کسي بماند يا برود صحبت کنيم.

وي در مورد ماندن دايي افزود: محور اصلي پرسپوليس هيات مديره است، من خودم به هيچ‌عنوان تصميم شخصي نمي‌گيرم. من مجري تصميمات هيات مديره هستم، استيلي هم به عنوان سخنگوي باشگاه است که در مورد مسائل فوتبال صحبت مي‌کند، من در مورد مسائل کلان و سياست‌گذاري باشگاه صحبت خواهم کرد، شما ببينيد در چند سالي که در سپاهان بودم در مجموع نيم ساعت هم صحبت نکردم به هر حال آنچه که براي باشگاه مهم است آرامش است که بايد کمک کنيم که به تيم بازگردد.

رحيمي در ادامه صحبت‌هايش گفت: مي‌خواهيم گام‌هاي مثبتي براي پرسپوليس برداريم. اين باشگاه در فوتبال ما تاثيرگذار است. من درمورد گذشته صحبت نمي‌کنم. اما هر تعهدي که باشگاه در گذشته داده باشد و به هر فردي بدهي داشته باشد آن را پرداخت مي‌کنم و نمي‌گويم به من چه. من موظفم که تعهدات گذشته باشگاه را هم پرداخت کنم. بعيد مي‌دانم پرسپوليس ديگر مشکل مالي داشته باشد. هواداران نگران بودند و حق هم دارند اما ما بدهي‌ها را پرداخت مي‌کنيم. نمي‌توانيم به طلبکاران بگوييم برويد بعدا بياييد.

وي در مورد وضعيت تهديد فيفا گفت: در مورد اين مسائل تصميم‌گيري مي‌کنيم. جلسه امروز صبح به خاطر انتخابات بود و اينکه چه کسي مديرعامل شود و چه کسي رئيس هيأت مديره و دبير. من در کل مجري تصميمات و مصوبات هيأت مديره باشگاه هستم. و براي هر کاري که بخواهم انجام بدهم اول مصوبه آن را از هيأت مديره خواهم گرفت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه با برخي بازيکنان مثل بنگر مشکلي نداريد،‌گفت: همگي آنها رفقاي ما هستند ممکن است بحث مالي داشته باشند که آن مسئله قابل حل است. ما ورزشي‌ها هيچ وقت با هم مشکلي نخواهيم داشت.

وي در مورد اينکه آيا عضو جديدي به هيأت مديره اضافه خواهد شد،‌گفت: همه اعضا جديد هستند.

رحيمي در مورد اينکه برخي مي‌گويند فقط دو عضو هيأت مديره فوتبالي هستند و 5 عضو ديگر ناشناس،‌گفت: من کلاس‌هاي مديريت را گذرانده‌ام. اعضاي هيأت مديره باشگاه نبايد ورزشي باشند. اعضاي هيأت مديره باشگاه بايد اقتصادي و سياسي باشند که در واقع بتوانند باشگاه را به حلو هدايت کنند و ورزشگاه و کادر فني هم نبايد نگراني داشته باشند. هر کسي بايد شرح وظايف خودش را داشته باشد و ورزشکار هم کار خودش را انجام دهد. اين حرف‌هاي من نيست حرف‌هاي مديريت باشگاه‌داري است.

مديرعامل جديد پرسپوليس در مورد اختلاف با پروين گفت: باشگاه پرسپوليس مديون پروين است. پرسپوليس با فردي مثل پروين پرسپوليس شد. پروين حق بزرگي در ورزش و فوتبال ايران بخصوص پرسپوليس دارد. سعي مي‌کنيم جايگاه خوبي براي ايشان در نظر گيريم.

وي در مورد اينکه جلسه بعدي هيأت مديره چه زماني است،‌گفت: امروز بعد از ظهر دوباره جلسه خواهيم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها