کد خبر: ۲۱۹۸۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تکليف سرمربي تيم ما فعلا مشخص نيست و بايد در اين زمينه صبر کرد.
عليرضا رحيمي قبل از جلسه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: محور اصلي جلسه امروز ما مثل قراري که با يکديگر گذاشتيم اين است که محور اصلي ما هيأت مديره باشگاه باشد. من به عنوان مديرعامل باشگاه باز هم تکرار مي‌کنم هيچ تصميمي را شخصي نخواهم گرفت و اگر پيشنهاد و طرحي دارم آن را قطعا در هيأت مديره مطرح خواهم کرد و پس از مجوز تصميمات لازم را خواهم گرفت.

به نقل از فارس، وي افزود: محور اصلي ما هيأت مديره باشگاه است و قطعا سعي خواهيم کرد که با يک کمک همگاني مشکلات را حل کنيم. من فقط مجري مصوبات هيأت مديره خواهم بود تا انشاء‌ا‌لله بتوانيم مشکلات را حل کنيم البته شماها هم بايد اجازه بدهيد که همه کارها را انجام بدهيم تا مشکلي پيش نيايد.

رحيمي ادامه داد: از اين به بعد باز هم اعلام مي‌کنم سخنگوي باشگاه آقاي استيلي حرف بزند و ما ديگر حرفي نزنيم ولي اجازه دهيد در هيأت مديره همه چيز مشخص شود.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا با اين شرايط دايي در اين تيم مي‌ماند يا خير گفت: فعلا مشخص نيست، شايد ترکيب کادر فني حالا مشخص نشود. بايد ببينيم چه اتفاقاتي پيش خواهد آمد تا انشاء‌الله بتوانيم همه به هم کمک کنيم تا مشکلات حل شود. بالاخره بايد همه چيز در جلسه مطرح شود تا تصميمات لازم را درباره مسائل مختلف بگيريم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که چرا براي انتخاب کادر فني اينقدر وسواس داريد، گفت: الان براي ما از همه چيز مهم‌تر روشن شدن وضعيت باشگاه است. من خودم يادم مي‌آيد که حدود 20 تا 30 سال است که اين وضعيت را متأسفانه داريم و بايد اول نگراني هواداران را برطرف کنيم پس بهتر است اول مسائل باشگاه را از بين ببريم.

وي افزود: باز هم مي‌گويم الان براي ما مهم‌ترين موضوع شرايط اقتصادي باشگاه است و هيچ چيزي از اين موضوع مهم‌تر نيست سپس به مسائل ديگر فکر خواهيم کرد. ما بايد اول مسائل اقتصادي را حل کنيم. ما دنبال اين نيستيم که کار کوتاه‌مدت انجام دهيم. بايد 40 يا 50 ميليارد به تيم تزريق کنيم تا خيلي از مشکلات حل شود. باشگاه بايد روي پاي خود بايستد. من اعلام کردم اگر قرار است من 50 ميليارد فقط خرج تيم فوتبال کنم هيچ فايده‌اي ندارد. من بايد به پرسپوليس کمک کنم تا اين تيم روي پاي خود بايستد و هواداران هم هر سال ناراحت نباشند.

رحيمي ادامه داد: دايي يا هر کسي کادر فني پرسپوليس بود ما موظف هستيم مشکلات آنها را مخصوصا مالي برطرف کنيم. کادر فني براي ما قابل احترام است و ما نبايد اجازه دهيم فکرش مشغول مسائل حاشيه‌اي شود. بايد هر کس در پرسپوليس فکرش به حال خودش باشد.

رحيمي در پاسخ به سؤالي که آيا در جلسه امروز بالاخره تکليف دايي را مشخص مي‌کنيد يا خير، يادآور شد: اجازه بدهيد ببينيم چه خبر است البته با خود دايي هم حرف مي‌زنيم عجله نکنيد و بالاخره بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها