کد خبر: ۲۱۹۷۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: مدارک خود مبني بر تماس فرد دلال با بازيکن را ارائه داده‌ايم و اميدواريم که پيگيري لازم صورت بگيرد.

 

محمد عاري درخصوص ميزباني ورزشگاه شهر قدس در ديدار برگشت دو تيم پيکان و فجرسپاسي اظهار داشت: متاسفانه نمي‌دانم چرا فدراسيون فوتبال زير حرف خود زد. در جلسه‌اي که براي هماهنگي بازي برگزار شد بهروان و همچنين محمودزاده با قاطعيت اعلام کردند که ورزشگاه شهر قدس شرايط برگزاري بازي در حد ليگ برتر را ندارد و به علت اينکه اين ديدار هم در حد ليگ برتر به حساب مي‌آيد 3 ورزشگاه ديگر را اعلام کردند که همه زير آن را امضا کردند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در آن جلسه ساعت بازي 17 اعلام شد اما هم‌اکنون 16 و 30 دقيقه اعلام شد خيلي راحت اين کار را کردند، اگر قرار بود از اول چنين تصميمي خودشان بگيرند پس چرا جلسه برگزار کردند، اگر ارزش قائل هستند پاي حرف خود بايستند اين خوب است که حالا بخواهيم صورتجلسه را به مردم نشان بدهيم؟ اگر قرار بود تغييراتي صورت بگيرد پس در ديدار رفت هم ما اين کار را انجام مي‌داديم.

سرپرست فجرسپاسي تاکيد کرد: آقايان مي‌گويند ما کارشناس فرستاديم و وضعيت ورزشگاه را تاييد کرده اما سوال من اين است که مگر مي‌شود ظرف 4، 5 روز شکل ورزشگاه را تغيير داد و به گونه‌اي شود که مورد تاييد AFC قرار بگيرد. اگر ورزشگاه شرايط لازم را داشت در همان صورتجلسه اعلام مي‌کردند، ما که اصراري نداشتيم، ما تيم ميهمان هستيم و هر ورزشگاهي که ميزبان انتخاب کند در آنجا بازي مي‌کنيم، حرف ما اين است که چرا حرف خودشان را عوض مي‌کنند.

عاري در مورد حواشي‌ که پس از ديدار رفت به وجود آمد و صحبت‌هايي که مبني بر تماس يک دلال با بازيکن فجرسپاسي مطرح شد گفت: ما شماره فردي که تماس گرفته را داريم و اطلاعات را در اختيار افراد مربوطه قرار داده‌ايم، ديگر خودشان هر تصميمي که بگيرند. مي‌توانند از طريق شماره‌اي که به آنها داده‌ايم استعلام بگيرند و موضوع را مشخص کنند اما کسي نيست که اين مسئله را پيگيري کند. قاطعيت لازم وجود ندارد زماني بود که اين قاطعيت در فدراسيون وجود داشت اما اگر بخواهيم اسمي از کسي ببريم مي‌گويند شايد با او سر و سري دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها