کد خبر: ۲۱۹۷۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي رئال‌مادريد مي‌گويد اگر در فصل نخست مربيگري‌اش در مادريد به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برسد، رويايي خواهد بود.

 

رئال‌مادريد سه‌شنبه شب در ديدار برگشت خود در ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آليانس آره‌نا به ديدار بايرن‌مونيخ خواهد رفت. رئال که سال‌هاست نتوانسته در ليگ قهرمانان اروپا به قهرماني برسد، اميدوار است با برتري برابر بايرن‌ مونيخ به فينال ليسبون راه يابد.

کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال‌مادريد پيش از ديدار تيمش برابر بايرن‌ مونيخ گفت: ليگ قهرمانان اروپا براي ما بسيار مهم است و در اولويت نخست قرار دارد. اگر بتوانيم به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برسم، رويايي خواهد بود زيرا توانسته‌ام در سال نخست مربيگري‌ام در رئال‌مادريد، دسيما (دهمين عنوان قهرماني) را کسب کنم.

سرمربي رئال‌مادريد در ادامه گفت: مي‌دانيم که جو سختي در مونيخ انتظارمان را مي کشد. هواداران بايرن‌ مونيخ مطمئنا حمايت زيادي از تيمشان خواهند کرد. آنها فصل گذشته توانستند در ليگ قهرمانان به قهرماني برسند. مي‌دانيم که بايرن‌ مونيخ تيم با کيفيتي است اما انگيزه تيم ما براي صعود به ديدار نهايي بسيار بالاست. پس از سه حذف در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا فکر مي‌کنم که شايسته اين باشيم که در اين فصل به فينال راه يابيم. همه چيز به خودمان بستگي دارد. بايد به جو منفي ورزشگاه آليانس غلبه کنيم و بازي هميشگي‌مان را به نمايش بگذاريم.

سرمربي رئال مادريد در ادامه گفت: در حال حاضر آمادگي بازيکنان اهميتي ندارد و تنها مساله رواني بسيار مهم است. اگر مانند بازي با دورتموند باشيم کارمان برابر بايرن‌ مونيخ بسيار سخت خواهد بود اما اگر بتوانيم با خيالي آسوده به مصاف بايرن برويم مطمئنا مي‌توانيم حضورمان را در ليگ قهرمانان اروپا تضمين کنيم.

کارلتو در پايان گفت: براي بازي با بايرن‌ مونيخ مشکل خاصي ندارم و به احتمال زياد هم کريم بنزما و هم گرت بيل از ابتدا در کنار کريستيانو رونالدو به ميدان خواهند رفت. مي‌خواهيم از همه ظرفيتمان برابر بايرن استفاده کنيم.

چهره اول تيم صعود کننده به فينال ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب از بين دو تيم بايرن‌ مونيخ و رئال مادريد مشخص خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها