کد خبر: ۲۱۹۴۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: قطعاً‌ با دانش و تجربه اعضاي هيأت مديره، مشکلات پرسپوليس از بين خواهد رفت.
حميد استيلي درباره انتخابش به عنوان عضو هيأت ‌مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: ابتدا اجازه دهيد جلسه هيأت ‌مديره باشگاه پرسپوليس تشکيل شود و پس از جلسه‌اي که دور هم خواهيم نشست برنامه‌هاي جاري خود را اعلام خواهيم کرد.

به نقل از فارس، وي افزود:‌ هدف ما اين است که به پرسپوليس و هواداران خدمت کنيم و قطعاً با پتانسيلي که در هيأت‌ مديره مي‌بينم، مي‌توانيم به خواسته خود برسيم و باشگاهي قوي داشته باشيم.

وي در پاسخ به سؤالي که فکر مي‌کرديد يک روز عضو هيأت‌ مديره شويد، گفت: بالاخره هر فردي در هر جايگاهي بتواند به پرسپوليس کمک کند مانند نخبگان و فرهيختگان کار بزرگي انجام داده، شعار ما در هيأت ‌مديره اخلاق‌مداري است و همچنين افتخارآفريني براي پرسپوليس. ما روي سه موضوع زياد کار مي‌کنيم، اخلاق‌مداري، هوادارمحوري و افتخارآفريني شعار ما در هيأت‌ مديره پرسپوليس است تا بتوانيم سال خوبي داشته باشيم.

استيلي در مورد وضعيت کادر فني و دايي نيز گفت: دايي براي اين تيم زحمت کشيده است. من الآن نمي‌توانم در رابطه با کادر فني نظر بدهم. کادر فني سال گذشته سختي‌هاي زيادي کشيد. پس از انتخاب مديرعامل و جلسه هيأت‌ مديره در رابطه با اين موضوع حرف مي‌زنيم.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا امکان دارد شما مديرعامل تيم شويد يا خير، گفت: من خير، مديرعامل باشگاه نمي‌شوم.

استيلي در مورد غيبت پروين در هيأت‌ مديره باشگاه نيز ‌گفت: علي پروين هميشه اسطوره و بزرگ باشگاه پرسپوليس بوده، بودن ايشان کنار ما يک افتخار بزرگ است. ما خيلي دوست داشتيم پروين کنار ما باشد. الآن هم پروين کنار ماست و با ما خواهد بود.

عضو هيأت مديره پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که آيا هيأت ‌مديره جديد که مي‌گويند فوتبالي هم نيست مي‌تواند به قرمزپوشان کمک کند يا خير، گفت: مطمئناً باشيد صد درصد اسپانسر و هيأت‌ مديره مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. آن هم نسبت به سال‌هاي گذشته امسال شرايط پرسپوليس بسيار متفاوت است. وزارت ورزش روي پول‌هايي که به باشگاه مي‌آيد و هزينه مي‌شود حساسيت زيادي دارد. ما بايد در هزينه‌ها دقت کنيم، مطمئن باشيد وزارت ورزش روي هزينه‌ها نظارت کامل مي‌کند.

وي افزود: ما کساني را در هيأت ‌مديره داريم مانند دکتر سليمي که مديري بسيار خوب و اقتصادي است. ايشان حتي سال‌هاي سال استاد دانشگاه بوده و شهردار چند منطقه تهران بوده است و حتي درجه دکترا را دارد. ساير افراد هم مانند مونسان افراد مجربي هستند و هرکدام به نوبه خود مي‌توانند مشکلات پرسپوليس را حل کنند. يک عده اين افراد در کار اقتصادي هستند و يک عده هم در کار فرهنگي تلاش مي‌کنند. همه بايد دست به دست هم براي سربلندي پرسپوليس تلاش کنيم و اين خواسته هيأت مديره و وزارت ورزش است تا دل هواداران شاد شود، البته کار سختي است اما با يک همدلي به هدف‌مان مي‌رسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها