کد خبر: ۲۱۹۴۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئيس کميته مسابقات ليگ گفت: تيم‌ها نمي‌توانند در مقابل تصميم سازمان ليگ بايستند و بايد آن را اجرايي کنند.

 

غلامرضا بهروان در گفت وگو با فارس، در خصوص ديدار برگشت پلي‌آف ليگ برتر اظهار داشت: امروز قرار است کارشناسان براي بازديد از ورزشگاه شهر قدس اعزام شوند و نظر نهايي خود را اعلام کنند. اين ورزشگاه در برخي مسائل بايد شرايطش را بهبود ببخشد تا بتواند ميزبان ديدار برگشت پلي‌اف باشد.

وي در مورد اينکه مسئولان فجرسپاسي اعلام کرده‌اند حاضر نيستند در شهر قدس بازي کنند زيرا در صورتجلسه نيز اين مسئله عنوان شده بود خاطرنشان کرد: آن زماني که ما صورتجلسه را تنظيم کرديم اصلا آقايان حضور نداشتند. ما اعلام کرديم که ورزشگاه شرايط لازم را ندارد همچون ديدار با سياه‌جامگان که اين مسئله را عنوان کرديم اما در جلسه هيئت رئيسه سازمان ليگ اين مورد بررسي شد و مصوب شد تا در صورت برطرف کردن مشکلات پيکان در شهرقدس ميزبان فجرسپاسي باشد.

رئيس کميته مسابقات ليگ تصريح کرد: تيم‌ها نمي‌توانند اينگونه صحبت کنند و موظف هستند تا تصميمات هيات رئيسه سازمان ليگ را اجرايي کنند. تا صبح فردا به نتيجه نهايي خواهيم رسيد و محل ديدار برگشت پلي‌اف را اعلام مي‌کنيم.

بهروان در مورد اينکه شهرقدس بيشترين شانس را براي ميزباني پيکان دارد گفت: گزينه اول ما اين روزشگاه است و در صورت تاييد نهايي بازي برگشت در اين ورزشگاه برگزار مي‌شود.

ديدار برگشت دو تيم پيکان و فجرسپاسي روز پنجشنبه 11 ارديبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. ديدار رفت دو تيم با تساوي بدون گل خاتمه يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها