کد خبر: ۲۱۹۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در مراسم سال تحصیلی دانشکده صدا و سیمای قم، با اشاره به ضرورت تسلط طلاب بر مبانی رسانه و هنر اظهار کرد: امروز طلاب باید در زمینه‌های دینی آمادگی جنگ نرم با دشمن را داشته باشند.
وی ادامه داد: در جنگ سخت رزمندگان و خانواده‌هایشان در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز در عرصه نبرد نرم نوبت جهاد طلاب مسلط به مبانی رسانه است.
‌حسینی‌بوشهری گفت: طلاب این دانشکده باید قدر نعمتی که خدا به آنها داده است را بدانند و از این نعمت در راه خداوند و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بهره‌برداری کنند.
وی با اشاره به جذب دانشجویان این دانشکده از بین طلاب حوزه های علمیه گفت: دانشجویان نباید پس از رسیدن به این دانشگاه طلبگی را فراموش کنند.
امام جمعه قم افزود: طلاب باید بدانند خدا خوب دیده بانی است و همواره بر آنها نظارت دارد و از همین رو تلاش کنند در جنگ نرم خوش بدرخشند.
وی افزود: همان‌گونه که بر اساس آیات قرآن کریم باید در آماده جنگ سخت بود در جنگ نرم نیز باید آمادگی داشت.
اکبری رئیس دانشکده صدا و سیمای قم نیز در این مراسم با اشاره به تاریخ تاسیس این دانشکده گفت: در طول دو سال گذشته این دانشکده تحولاتی بزرگی داشته است.
وی ادامه داد: از دو سال پیش تاکنون میزان تولیدات دانشجویی دو برابر شده است و تعداد رشته های دانشکده از یک رشته به سه رشته ارتقا یافته است.
اکبری با اشاره به حمایت‌های خوب سازمان صدا و سیما از این دانشکده، ادامه داد: شبکه‌های مختلف صدا و سیما استقبال خوبی از تولیدات دانشجویان این دانشکده داشته‌اند و تعداد قابل توجهی از این آثار از شبکه‌های مختلف پخش شده است.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سه نفر از دانشجویان برتر علمی و چهار نفر از دانشجویان برتر کارگاهی تجلیل شد و جوائزی به آنان اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها