کد خبر: ۲۱۹۳۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکن گلستانی عضو تیم ملی فوتسال گفت: به برنامه 90 برای اعلام گلایه هایم دعوت شدم اما عده ای همه کار انجام دادند تا در این برنامه حاضر نشوم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مصطفی با وفا شامگاه شنبه در هشتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در مدت 15 سالی که عضو تیم ملی هستم هیچ گونه حمایت مادی و معنوی از سوی مسئولین استانی شهرستانی از من نشده است.
 
وی ادامه داد: چرا مدام از ورزش بسکتبال حمایت می شود و جایگاه امثال من در حمایت از ورزشکاران شهرستان گرگان و استان کجاست، چرا مسئولین استانی از ورزشکاران در دیگر رشته های ورزشی نباید حمایت کنند؟.
 
باوفا از شرایط نامساعد مالی و رفاهی در زندگی خصوصی خود ابراز نارضایتی کرد و بیان داشت: با داشتن همسر و 3 فرزند درنامساعدترین شرایط اقتصادی و مسکونی به سر می برم و هیچ گونه حمایت مالی تاکنون از سوی مسئولین از من نشده است؛ این نوع نگرش به ورزشکار تیم ملی کمی به دور از انصاف است.
 
وی خواستار دریافت حق و حقوق خود به عنوان ورزشکار تیم ملی از مسئولین و متولیان امر شد و بیان داشت: بسیاری از اعضای شورا در هنگام انتخابات قول مساعد جهت حمایت از ورزشکاران را دادند و اکنون وقت عمل به این وعده ها است.
 
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از وضعیت این ورزشکار اعلام نارضایتی کرد و افزود: حمایت همه جانبه شهرداری برای تمام ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف باید باشد و موضوع مانند مصطفی باوفا تاکنون به شورا اطلاع رسانی نشده بود.
 
ناصر گرزین افزود: اداره کل ورزش و جوانان متولی ورزش استان است و شورا تنها در کنار این دستگاه به حمایت از ورزشکاران می پردازد؛ وظیفه شورا خدمت رسانی به مردم در بخش توسعه شهری است و شهروندان از اعضای شورا و شهرداری افزایش سرانه فضای سبز، ارائه حقوق شهروندی و زیبا سازی شهر را انتظار دارند.
 
وی اضافه کرد: اولیت شورا پرداختن به انتظارات شهروندان است و در کنار این بحث به ورزش شهرستان گرگان نیز به صورت ویژه توجه خواهد داشت.
 
گرزین ورزش شهرستان گرگان را دارای پتانسیل بالایی دانست و افزود: کسب 22 مدال طلا و نقره در مسابقات بین المللی و کشوری ورزشکاران گلستانی در رشته های مختلف ورزشی گویای وجود ظرفیت بالا در این بخش است.
 
وی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم کمیته ورزش و فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان دستورالعمل جامعی در بخش حمایت از ورزشکاران به کار گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها