کد خبر: ۲۱۹۱۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مدیرعامل پرسپولیس باید عاشق باشد نه کاسب!»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، افشین پیروانی کسی است که در روزهای اخیر خبرهایی درباره احتمال انتخاب او به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شنیده می شد.

 

خبرهایی که با حضور پیروانی در جلسه وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعامل جدی تر مطرح می شود. این خبرها راست یا دروغ اما فعلاً از سوی افشین پیروانی تکذیب می شود.

 

او که شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو حاضر شده بود، در این رابطه توضیح می دهد: «یکی از بزرگواران بنده را برای مدیریت باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش پیشنهاد داده بود اما بنده همان طور که قبلاً هم گفته بودم، علاقه ای به مدیریت پرسپولیس ندارم. علاقه من کارهای فنی است و من دوست دارم در همین رشته فعالیت کنم، نه مدیریت.»

 

پیروانی درباره جلسه ای که با وزارت ورزش داشته می گوید: «این یک واقعیت است که با بدهی سنگینی که باشگاه پرسپولیس دارد، کمتر کسی حاضر می شود مدیریت این باشگاه را بپذیرد. من در جلسه وزارت ورزش هم گفتم که حتی اگر بدهی پرسپولیس به جای 70 میلیارد، 20 میلیارد بدهی هم داشت، کسی که برای مدیریت می آمد از همان مسیری که آمده بود، می رفت. به همین خاطر کسی می توان مدیریت باشگاه را قبول کند که عاشق باشد نه کاسب!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها