کد خبر: ۲۱۹۱۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
یکی از مسئولان باشگاه استقلال مدعی شده که فتح الله زاده امروز در یک نامه حرف هایش را می زند و می رود.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از روزنامه نود ، استقلال باز هم به شرايط 4 فصل پيش برگشته است. روزهايي که اين تيم اوضاع و احوال مديريتي خوبي نداشت و چند روز مانده به فصل نقل و انتقالاتي فتح الله زاده مديرعامل آبي‌پوشان شد و کار سختي براي بستن تيم پيش رو داشت.

 

بدترين اتفاق براي يک تيم اين است که در فصل نقل و انتقالات وضعيت مديريتي خوبي نداشته باشد. زيرا نمي‌تواند با بازيکني قرارداد امضا کند. سابقه نشان داده سرمربي هم سراغ هر بازيکني برود، اين نفرات به خاطر نامشخص بودن مديرعامل دچار ترديد مي‌شوند و به پيشنهادهاي ديگر خود جواب مثبت خواهند داد.

 

حالا استقلال در آستانه چنين وضعيتي قرار دارد فتح الله زاده مدام از رفتن سخن مي‌گويد و بي‌پولي و پايان قرارداد بازيکنان استقلال سبب شده کمتر مديري براي جانشيني‌ حاجي از همين حالا خود را کانديد کند.

 

اما در اين خصوص گفته مي‌شود ظرف روزهاي آينده اتفاقات جديدي رخ مي‌دهد که اوضاع و احوال مديريتي باشگاه را وارد فاز جديدي مي‌کند.

 

* امروز، ‌روز استعفاي حاجي

از باشگاه استقلال خبر مي‌‌رسد که با وجود اينکه برخي‌ها معتقدند، صحبت‌هاي فتح الله زاده مبني بر استعفا، صوري است و اين مدير مي‌خواهد با اين حرف ها حکم ابقاي خود را از وزارت ورزش دريافت کند، اما حاجي در راستاي حرف هايي که قبلا زده بود مي‌خواهد امروز (شنبه) با انتشار بيانيه‌اي به طور رسمي استعفاي خود را اعلام و از باشگاه استقلال خداحافظي کند.

 

در اين خصوص يکي از مسئولان اين تيم مي‌گويد: «آنهايي که تصور مي‌کردند فتح الله زاده استفعا نخواهد داد مي‌توانند تاظهر امروز شاهد اين قضيه باشند. فتح الله زاده تصميم خود را صبح روز شنبه با انتشار بيانيه‌اي اجرا مي‌کند و مي‌خواهد با اين اقدام هر چه سريع تر دست وزارت ورزش را براي انتخاب مديرعامل جديد باز بگذارد.»

 

اين مقام مسئول در ادامه مي‌افزايد: «او مثل مديران ديگر نيست که تا روز آخر بگويند مي‌مانند ولي چند روز مانده به ليگ خداحافظي کنند تا کار مديرعامل بعدي بسيار سخت شود. او حالا مي‌گويد مي‌روم تا هيچ بهانه‌اي براي مديرعامل بعدي باقي نماند.»

 

* دليل پشيمان شدن از شکايت‌ها

علي فتح الله زاده قصد داشت ظرف روزهاي آينده از کي‌روش و حسن روشن شکايت کند. آنها در مصاحبه‌هاي خود حرف هايي عليه فتح الله زاده زدند که مديرعامل استقلال را ناراحت کرد و فتح الله زاده که معمولا علاقه‌اي به شکايت ندارد اعلام کرد که مي‌خواهد اين دو نفر را به دادگاه بکشاند. اما وقتي تصميم او براي رفتن جدي شد، قيد شکايت‌ها را هم زده تا با خاطره‌اي خوب استقلال را ترک کند.

 

در همين راستا گفته مي‌شود معاون حقوقي باشگاه شکايت از کي‌‌روش و روشن را تنظيم کرده بود ولي فتح الله زاده به او گفت که دست نگه دارد تا در روزهاي آخر حضورش در استقلال مجبور نشود به درگيري رسانه‌اي بپردازد.

 

* قلعه‌نویي مخالف رفتن فتح الله زاده

اما در اين خصوص بايد گفت که امير قلعه‌نویي اولين کسي است که با رفتن فتح الله زاده مخالفت کرده است. سرمربي آبي‌پوشان که در مصاحبه‌هاي خود گفته بود که با فتح الله زاده آمدم و با او هم مي‌روم.

 

هم بين دو راهي اجراي حرف هاي قبلي خود و ماندن و ساختن مجدد استقلال مانده است و به همين علت چند روزي است که تلاش مي‌کند فتح الله زاده استعفا ندهد و براي فصل بعد هم بماند تا به کمک هم استقلال جديد را بسازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها