کد خبر: ۲۱۹۱۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن گفت: از عملکرد خودم در فصل سيزدهم ليگ برتر خيلي ناراحتم و اميدوارم در فصل آينده جبران کنم.

 

رضا خالقي‌فر در خصوص کسب رتبه يازدهمي تيم فوتبال راه‌آهن در سيزدهمين دوره ليگ برتر اظهار داشت: من ابتداي فصل به خاطر کادر فني و مديريتي باشگاه اين تيم را انتخاب کردم زيرا ديدم که شرايطش متفاوت است. در سال جام جهاني هم حضور داشتيم و من قصد داشتم خود را نشان دهم تا در تيم ملي بتوانم حاضر شوم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هفته‌هاي ابتدايي فصل واقعا دليل اصلي نتيجه نگرفتنمان داوري بود. در دو بازي به شدت از داوري لطمه خورديم. در بازي با نفت و فولاد نتوانستيم به پيروزي دست يابيم در حالي که مستحق برد بوديم. وقتي تيمي در بحران باشد اين گونه عوامل هم شرايط را براي تيم بسيار سخت مي‌کند. من سال گذشته در نفت آبادان بودم و زماني که با اين مسائل روبرو شديم نتوانستيم از اين بحران خارج شويم. پس از اين مسائل هم مشکل براي مالک ما پيش آمد و گل بود و به سبزه آراسته شد. اما خوشبختانه توانستيم ليگ را به خوبي تمام کنيم.

مهاجم راه‌آهن در مورد اينکه فصل گذشته تنها 3 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد، يادآور شد: نمي‌خواهم از خودم تعريف کنم اما هميشه تلاش کرده‌ام بيشتر از اينکه گل بزنم پاس گل بدهم. متاسفانه فصل گذشته نتوانستم عملکرد خوبي داشته باشم و از اين موضوع هم خيلي ناراحتم. اميدوارم بتوانم در فصل آينده اين موضوع را جبران کنم.

خالقي‌فر در مورد اينکه برخي بازيکنان راه‌آهن با کادر فني اين تيم دچار مشکل شده‌ بودند، گفت: من نمي‌توانم در مورد اين مسائل صحبت کنم. به هر حال کادر فني با 30 بازيکن و 30 نظر مختلف سروکار دارند. اختلاف نظر وجود دارد و کار کردن در اين شرايط خيلي سخت است. اين را هم بايد در نظرگرفت 60 درصد تيم نسبت به فصل گذشته تغيير کرده بودند.

وي در مورد وضعيتش براي فصل آينده تاکيد کرد: من دو فصل ديگر با راه‌آهن قرارداد دارم اما ابتدا بايد وضعيت باشگاه مشخص شود. هنوز باشگاه قراردادمان را نداده و ما روي هوا هستيم. باشگاه هم پيگيري نکرده است که وضعيت چگونه است و قرار است امتياز واگذار شود يا خير. ما منتظر هستيم تا تکليف‌مان مشخص شود.

مهاجم راه‌آهن در مورد اينکه آيا از انتخاب اين تيم پشيمان نيست، تاکيد کرد: از انتخابم پشيمان نيستم اما فکر مي‌کردم شرايط بهتري را در راه‌آهن سپري کنم. اميدوارم بتوانم در فصل آينده شرايط بهتري را تجربه کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها