کد خبر: ۲۱۹۱۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي ميلان پس از شکست مقابل رم تاکيد کرد تيمش عملکرد بدي نداشته اما بايد به تمجيد از تيم قدرتمند حريف بپردازد.

 

ميلان در هفته سي و پنجم ليگ فوتبال ايتاليا با نتيجه دو بر صفر مغلوب رم شد.

ميرالم پيانيچ 43 و ژروينيو 65 گل‌هاي جالوروسي را وارد دروازه حريف کردند تا تيمشان را 85 امتيازي کرده و همچنان در رتبه دوم حفظ کنند. ميلان هم با 51 امتياز هفتم است و به نظر مي‌رسد شانسي براي حضور در رقابت‌هاي اروپايي فصل بعد ندارد.

به گزارش فارس، کلارنس سيدورف در مورد اين ديدار گفت: بايد از تيم خوبي مثل رم ستايش کنم. همه بار ديگر قدرت اين تيم را ديدند. در هر حال تيمم در نيمه دوم نمايش بدي نداشت اما متاسفانه نتوانستيم گل تساوي را بزنيم. وقتي گل فوق العاده پيانيچ را مي‌بينيد تنها کاري که مي‌توانيد انجام دهيد اين است که بايستيد و او را تشويق کنيد.

عملکرد ماريو بالوتلي در اين ديدار بسيار ضعيف بود. او به عادل تربت، هم‌تيم‌ي‌اش توهين کرد. سپس چيزي به سيدورف گفت تا تعويض شود.

سيدورف در اين زمينه هم گفت: من همه تصميم‌ها را گرفتم. به کاکا گفتم با عملکرد خوبي که دارد مي‌تواند کمي به سمت چپ متمايل شود. کيسوکه هوندا هم که پس از دو هفته به ميدان آمده بود نمايش بدي نداشت. مجبور بودم او را بيرون بياورم. تعويض بالوتلي هم به اين دليل بود که مي‌خواستم به جيامپائولو پاتزيني هم ميدان بدهم. او عملکرد خوبي داشت و در آستانه زدن گل هم قرار گرفت. در مورد بالوتلي هم بايد بگويم او از نمايش خودش راضي نبود. البته اين يک اتفاق نرمال است زيرا پس از چند هفته عملکرد عالي ممکن است شما نتوانيد در يک ديدار عالي بازي کنيد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها