کد خبر: ۲۱۹۰۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: بازي‌هاي دوستانه تا قبل از جام جهاني براي ما امري طبيعي است و ما هرگز در اين بازي‌ها و در آفريقا به دنبال برد و باخت نيستيم.

 

سيدجلال حسيني ابتدا در خصوص برخي صحبت‌ها مبني بر امضاي قراردادش با يک تيم عربي گفت: من فعلاً در اردوي تيم ملي هستم و به هيچ چيزي به جز موفقيت تيم ملي و پيکار سخت با سه تيم هم‌گروه در جام جهاني فکر نمي‌کنم. براي آينده خدا بزرگ است که چه اتفاقي مي‌افتد.

به نقل از فارس، وي در مورد شرايط اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: تمرينات طاقت‌فرسايي را پشت سر گذاشتيم و از لحاظ بدني و شرايط تيمي خوشبختانه بهتر هستيم اما انشاالله تا آخر اردوها بتوانيم براي جام جهاني در 100درصد آماده شويم. کار بسيار سختي را در پيش داريم و به نظرم در اين اردو بچه‌هاخيلي خوب سختي کشيدند تا با شرايط جام جهاني آشنا و نزديک‌تر شوند. بالاخره هر تيمي که پا به جام جهاني مي‌گذارد براي باخت وارد زمين نمي‌شود و ما هم با تمام توان‌مان سعي مي‌کنيم نتايج خوبي را در حد نام ايران بگيريم.

حسيني درباره دو بازي تدارکاتي پرسپوليسي‌ها گفت: بالاخره بچه‌ها بايد بيشتر با هم هماهنگ شوند. ما دو بازي بسيار خوب مقابل تيم هاي باشگاهي آفريقاي جنوبي انجام داديم و با توجه به بازي با نيجريه که در اولين گام جام جهاني است تن‌مان به تن آفريقايي‌ها خورد که اين مي‌تواند بسيار خوب باشد.

مدافع پرسپوليس تاکيد کرد: ما با توجه به عقب‌ماندگي‌هايي که داشتيم در آفريقاي جنوبي و بازي‌هاي دوستانه به دنبال برد و باخت نيستيم چون اين مسئله زياد مهم نيست. ما به دنبال اين هستيم تا بچه‌ها بيشتر کنار يکديگر باشند و کي‌روش به اهداف تاکتيکي‌اش برسد.

وي افزود: به نظرم اين دو بازي در هماهنگي بچه‌ها تأثيرات مثبتي داشته و قطعاً‌ هر روز که رو به جلو مي‌رويم و بچه‌ها بيشتر کنار هم هستند. شرايط مان بهتر مي‌شود تا بتوانيم در جام جهاني به خواسته خود برسيم.

حسيني گفت: خودتان مي‌دانيد بالاخره کي‌روش در هر بازي به دنبال تدابير تاکتيکي خودش براي جام جهاني است و دوست دارد تا بازيکنان در اين اردو فشار زياد را تحمل کنند تا براي سه بازي سخت آماده شوند. اميدوارم که همه با هم کمک کنيم مدت زمان کوتاهي که تا شروع مسابقات جام جهاني مانده تيم ملي با آرامش و تمرکز لازم به هدفش برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها