کد خبر: ۲۱۹۰۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۶     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
به گزارش 598، کیهان نوشت:

در جريان پي گيري ماجراي غارت 3هزارميلياردتوماني اخير به آن دست يافت، آقاي سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور سابق و از سران فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 يكي از سهامداران بانك سامان است. و آقاي سيدعلي خاتمي برادر رئيس جمهور سابق و رئيس دفتر وي در سال هاي پاياني رياست جمهوري سيدمحمدخاتمي نيز، مدير شركت سرمايه گذاري اين بانك است.

بانك سامان همراه با بانك غيرقانوني و هنوز تاسيس نشده «آريا» در غارت 3هزار ميليارد توماني از سيستم بانكي كشور دست داشته كه مديرعامل آن به همين اتهام از كار بركنار شده و در انتظار محاكمه به سر مي برد.

گفتني است بيانيه اخير حزب غيرقانوني و منحل شده مشاركت در محكوميت اختلاس 3هزار ميليارد توماني با توجه به ماهيت اين حزب براي كيهان تعجب آور و غيرمنتظره بود چرا كه دست اندركاران اصلي غارتگري اخير با شماري از سردمداران حزب مشاركت هويت مشابهي دارند و عوامل اين حزب تاكنون در برخي از پرونده هاي فساد كلان اقتصادي دخيل بوده اند، بنابراين، اولين احتمال آن بود كه حزب منحله مشاركت با صدور بيانيه مورد اشاره در پي بهره گيري از ترفند «فرار به جلو» باشد.
اين احتمال از آنجا قوت بيشتري گرفت كه محتواي بيانيه حزب مشاركت بيشتر از آن كه در محكوميت اختلاس و غارت بيت المال باشد، عليه تماميت نظام جمهوري اسلامي ايران تنظيم شده بود، يعني دقيقا همان خطي كه در جريان فتنه آمريكايي-اسرائيلي 88 دنبال مي كردند كه دريافت كمك هاي مالي كلان از پادشاه عربستان و برخي سران كشورهاي اروپايي، همراهي سرمايه داران بزرگي نظير جرج سوروس صهيونيست، تأمين هزينه هاي هنگفت رسانه اي غرب و اختصاص و راه اندازي چند شبكه تلويزيوني در حمايت از فتنه گران و... از جمله آنها بوده است.
پي گيري هاي بعدي از برخي روابط نه چندان پنهان ميان عوامل اصلي اختلاس با جريان فتنه حكايت مي كرد و سرانجام معلوم شد كه آقاي سيدمحمد خاتمي يكي از سهامداران بانك سامان است كه در ماجراي اختلاس اخير دست داشته است.
 اكنون بايد به آقاي خاتمي گفت؛ اگر دانستن را حق مردم مي دانيد- كه نشان داده ايد، نمي دانيد- با صراحت اعلام كنيد كه چند درصد از سهام بانك سامان متعلق به شماست؟! و شركت سرمايه گذاري بانك سامان كه اخوي و مدير دفتر سابق شما رياست آن را برعهده دارد، در اين ماجرا چه نقشي داشته است؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز _ دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
حال مشخص گردید که آن رد پای معروف در دهکده برفی،متعلق به چه کسی است!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۸
۳
من فقط موندم تو این صداقت شما که به خاطر مسایل سیاسی حاضرید هر خلاف واقعی رو به دیگران نسبت بدید،اگه اصلاح طلبها اینجوری بودن تا الان 100 با اعدام شده بودن!
پاسخ
ن بینا فرزند شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۴
۴
از اولش هم معلوم بود دست کیا تو کاره
پاسخ
محمد صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۶
۳
من شما رو توصیه می کنم به سخنان اخیر رهبری در مورد دوری از ریختن آبروی افراد بدون ثابت شدن در یک محکمه توجه کنید ...

مطلب بعدی اینکه ایا سهام داشتن در یک بانک (اگر صحت داشته باشد) معنای این را می دهد که در اختلاس اخیر اون شخص دست داشته؟؟؟!!!

اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشيد
و مطالب خلاف واقع ننویسید لطفا.
روز اخرتی هم هست برادر
پاسخ
محمد صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۶
۲
شما خودتون بهتر می دونید اختلاس در این سطح نیاز به پشتیبانی و حمایت های زیادی از مقامات بالا داره (منظور مدیر کل بانک های هست) نمونش هم مدیر عامل بانک ملی که فرار کرد برادر عزیز ... و اینکه بدر این قضیه هم بانک صادرات و ملی متهم اصلی هستند.

بعدش هم اگر اصلاح طلبان قصد اختلاس داشتند زمانی که روی کار بودن بودن این کار رو می کردند نه الان که دستشون از زمین و آسمون قطع هست ... خیلی بعید هست

هر جور مطلب رو می خونم می بینم مطلب درستی نیست

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
واقعا خجالت داره

http://www.fararu.com/vdcjoheh.uqeyxzsffu.html
پاسخ
علی
KUWAIT
۱۶:۲۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
سلام من طرفدار سر سخت احمدی نژادم
اما اجازه نمیدم کسی به سیدخاتمی توهین کنه لطفا یکطرفه نتازید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
داداش خیلی شوتی...تفاوت دکتر با این کلاهبردار زمین تا اسمان است. میان ماه من تا ماه گردون.......
عاشق ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۱
به لطف و کمک اکبر پسته هزاران اختلاس دوره خاتمی بخصوص گم شدن 7 میلیارد دلار پول نفت را ماسمالی کردید. حتا حرف اضافه موقوف یعنی خفه. در ضمن دوستدار احمدی نزاد نمیتواند دوستدار رفیق شفیق سوروس صهیونیست باشد.
پاسخ
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
از اونجا که محل ما خ پیروزی و کارخانه یخچل فیلکو در ان واقعه خاطره ای براتون میگم .
---------------
بچه که بودیم هفته مشاغل میرفتیم داخل خط تولید .
بعد جنگ رفقا استخدام شدند خدائی 2 برابر حقوق عادی میگرفتن .
1 رفیق دارم با 3 پلاک فاصله منزل و رفیق دوران زیر شلواری و تیله بازی و اتفاقا جانباز .
سال 77 میگفت برادر خاتمی مدیر عامله ( مالک اصلی یزدیه و مقیم خارج - میگن ادم خوبیه فیش حقوق فیلکو جالب بود - دستت درد نکنه فلان مبلغ - پاداش - مزایا - خوب فروش و قدمت خوبی هم داره )رفیق میگفت ان سال انبار گردانی کرده بودن و کسری مبلغ و اره ... اقای خاتمی به مالک که 20 سال 1 بار هم ایران نمیاد میگه به من اختیار تام بده ( یعنی اگه دزدی شده بخاطر کمی اختیارات منه - لائی و فرار به جلو ) مالک که یزدیه و خیلی تیزه میگه متاسفم این یکی را نمیتونم و برجک خاتمی را میزنه . و تاکید میکنه مثل سابق به کارگر برسید . ناشی بودن ولی حالا افعی شدن اقا جان .
------------
اتفقا همان سال غروب شرکت اتش گرفت و دروغ نگم 100 هزار نفر متوحش شدند دود عجیبی بخاطر مواد اولیه بلند شد و شرکت هم رفت علی اباد مستوفی و ملک پیروزی شده دفتر و غیره ...
-----------
همان سالی که بیخودی اماکن اتش میگرفت مثل سینما ازادی و پمپ بنزین روبروی مجلس و پمپ نیاوران !!!!!!
---------
یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
مرگ بر دروغ گو!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها