کد خبر: ۲۱۸۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
با جدی تر شدن بحث انتخابات مجلس نهم و شدت گرفتن تلاشهای چهره ها و شخصیتهای مختلف برای کسب آرای مردم و فرستادن نیروهای مورد وثوق خود در مجلس بعدی ، سهم خواهی برخی از علاقمندان به حضور در صحنه سیاسی کشور به اوج خود رسیده است .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، این روزها بحث و جدل بر سر حضور نماینده لاریجانی و قالیباف در کمیته 7+8 بالا گرفته است . از یک سو حامیان این دو چهره به دفاع از حضور نمایندگان آنها در کمیته اصولگرایان می پردازند و از سوی دیگر مخالفان و خصوصا اعضای جبهه پایداری به مقابله با حضور نمایندگان قالیباف و لاریجانی در 7+8 مشغول هستند .

صرف نظر از دعوای جناح های سیاسی که برای حذف رقیب از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند این نکته قابل توجه است که حضور نماینده لاریجانی به دلیل داشتن مسئولیتهای متعدد سیاسی قابل توجیه است اما با چه عقبه سیاسی ای محمد باقر قالیباف در این کمیته صاحب نماینده است؟

حجت الاسلام تقوی عضو کمیته هفت نفره 7+8 پیرامون حضور نماینده قالیباف در این کمیته گفت: "قالیباف در کل کشور تشکیلات دارد علاوه بر آن برای ما تهران به اندازه کل کشور اهمیت دارد چرا که تهران فرهنگ‌ساز است و بر کل کشور تأثیر می‌گذارد اگر کسی از قالیباف بهتر بود ما او را می‌آوردیم. بنابراین بحث شخص قالیباف نیست بلکه بحث تهران است و ما نیز بررسی کردیم و دیدیم که مردم تهران رضایت مطلوبی از کارهای قالیباف دارند."

البته تقوی به این نکته اشاره نکرده است که رضایت مردم تهران از قالیباف را از چه طریق مطلع شده و آیا درمورد مسئولین دیگر شهر تهران هم نظر سنجی برگزار شده است؟

قالیباف که مدیریت در قرارگاه خاتم الانبیاء ، فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران ، فرمانده نیروی انتظامی و بالاخره شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد از چه رو و با فشار کدام طیف نماینده خود را در 7+8 فرستاده است؟

تجربه سیاسی آقای شهردار به کدام دوره از زندگی وی بر می گردد که اینک در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پشتوانه پیشینه نداشته اش به عنوان یک عنصر اثرگذار معرفی می شود؟

بی شک زحمات شهردار پایتخت در ایجاد فضاهای سبز، انجام امور فرهنگی و حمل و نقل شهری بر کسی پوشیده نیست اما صرف انجام امور اجرایی در کشور کافی است تا آقای شهردار در تصمیم گیری های سیاسی اصولگرایان صاحب نظر باشد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خب اگر اینطور است احمدی نژاد که خیلی از قالیباف محبوب تر است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها