کد خبر: ۲۱۸۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار شماری از مسلمانان آفریقایی با اظهار خوشحالی فراوان از این دیدار اظهار داشت: این که شما به ولایت اهل بیت علیهم السلام روی آوردید افتخار کنید و این را برای خود ذخیره آخرت بدانید و امیداورم تا پایان امر در این راه باشید.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598  به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید امروز در دیدار شماری از مسلمانان آفریقای جنوبی با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: من از دیدار شما بسیار خرسند شدم و برای من این افتخار بزرگی است که با شما دیدار می‌کنم.


این مرجع تقلید تصریح کرد: از این که شما به ولایت اهل بیت علیهم السلام روی آوردید افتخار کنید و این را برای خود ذخیره آخرت بدانید و امیدوارم تا پایان امر در این راه باشید.

وی تاکید کرد: امیدوارم همیشه موفق باشید و مردم منطقه خود را نیز به برنامه‌های انسان ساز اسلام دعوت کنید.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه ضمن ابراز خرسندی مجدد از دیدار با مسلمانان آفریقایی گفت: بنده همچون فردی که سال‌ها خواهر و برادر خود را ندیده و بعد از مدت‌ها آن‌ها را می‌بیند، چنین احساسی دارم.

وی ادامه داد: من نورانیت را در قلب شما عزیزان می‌بینم که منور به نور اهل بیت علیهم السلام است.

این مرجع تقلید با اشاره به سفر این گروه از مسلمانان به نجف اشرف به بیان برخی احادیث و روایات در فضایل زیارت امیر المومنین علیه السلام و قبر امام حسین علیه السلام پرداخت و اظهار داشت: ما افتخار داریم که شیعه هستیم و در خط ولایت اهل بیت علیهم السلام حضرت سیدالشهدا قرار داریم.

وی افزود: امام حسین(ع) با قیام تاریخی و بی‌نظیر خود اسلام را از اضمحلال نجات داد و من با شما عزیزان که این راه را انتخاب کردید و در راه اهل بیت علیهم السلام گام بر می‌دارید، این انتخاب را تبریک می‌گوییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها