کد خبر: ۲۱۸۴۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان بارها در ورزشگاه‌های پرتماشاگر بازی و رقبا را مغلوب کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از مصاف فولاد مبارکه سپاهان ایران - الهلال عربستان اظهار کرد: بازی سختی را در پیش داریم و قطعا الهلال می‌خواهد تا در حضور هوادارانش پیروز میدان باشد و از گروه صعود کند اما ما با درایت و آرامش در این دیدار می‌توانیم به نتیجه موردنظر برسیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد این که آیا سپاهان برای دیدار با الهلال با توجه به تماشاگران پرتعداد این تیم استرس دارد یا نه پاسخ داد: سپاهان خود تیم پرهواداری است که بارها در ورزشگاه‌های پرجمعیت به مصاف رقبا رفته و آنها را نیز شکست داده است. ضمن این که تیم ما ملی‌پوشان متعددی دارد که از تجربه بالایی برخوردارند. هر چند تماشاگران الهلال برای تیم شان یک مزیت هستند اما این موضوع نمی‌تواند برای ما استرسی را ایجاد کند.

کرانچار در مورد وضعیت تیم سپاهان گفت: با مشکلات کوچکی در حال حاضر دست و پنجه نرم می‌کنیم. برخی از بازیکنان اصلی‌مان دچار مصدومیت‌های سبکی هستند که تحت نظر کادر پزشکی قرار دارند و امیدوارم با رفع مصدومیت‌هایشان در دیدار با الهلال با تیم کامل خود گام به میدان بگذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها