کد خبر: ۲۱۸۴۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکنان استقلال در جريان مسابقه تدارکاتي تيم ملي، در کنار زمين تست دادند.

 

تيم ملي فوتبال کشورمان که نخستين اردوي تدارکاتي خارج از کشور خود براي آماده‌سازي در راه جام جهاني را در آفريقاي جنوبي برگزار کرده است امروز در اولين ديدار تدارکاتي خود در اين کشور به مصاف تيم رده سيزدهم جدولي ليگ برتر آفريقاي جنوبي يعني موريکا سوالس رفت.

به نقل از فارس، نکته قابل توجه در اين ديدار، آبي‌پوش بودن حريف کشورمان بود و اين در حالي بود که شاگردان کي‌روش نيز براي مسابقه رنگ قرمز را انتخاب کرده بودند و تقابل دو تيم آبي و قرمز در اين مسابقه تدارکاتي جالب توجه بود.

* 4 بازيکن استقلال که دو شب پيش به اردوي تيم ملي ملحق شدند با دستور کي‌روش در کنار زمين به انجام تمرين مشغول شده و زير نظر ساير اعضاي کادر فني تست دادند.

* با اعلام کادر فني، به احتمال زياد تيم ملي در دومين ديدار تدارکاتي خود به مصاف کايزر چيفس، تيم دوم ليگ برتر آفريقاي جنوبي خواهد رفت که از نکات جالب اين تيم باشگاهي مي‌توان به دوستي ديرينه سرمربي اين تيم يعني استوارت باکستر با کارلوس کي‌روش اشاره کرد که اين ارتباط دوستانه باعث شده تا اين تيم آفريقايي يکي از حريفان تدارکاتي ملي‌پوشان ايران در آفريقاي جنوبي باشد.

بر همين اساس باکستر دو روز پيش در تمرينات تيم ملي حاضر شده و صحبت‌‌هايي را با کارلوس کي‌روش انجام داد.

نيمه اول نخستين ديدار تيم ملي ايران در اردوي آفريقاي جنوبي، 2 بر صفر به سود ملي‌پوشان ايران به پايان رسيد.

ترکيب ايران در نيمه اول اين ديدار به شرح زير بود:

سوشا مکاني، سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، محمدرضا خانزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پولادي، قاسم حدادي‌فر، رضا حقيقي، محمدرضا خلعتبري، پيام صادقيان و رضا نوروزي

حدود 30 تماشاگر از اولين بازي تدارکاتي ايران در آفريقاي جنوبي ديدن کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها