کد خبر: ۲۱۸۰۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي استقلال به محض اطلاع از اين موضوع به بازيکن معترض پيغام مي‌دهد که ديگر در تمرينات حاضر نشود و از نظر او از تيم اخراج است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، استقلال اين فصل با مشکلات مالي روبه‌رو بوده. البته فتح الله زاده بارها اشاره داشته به معرفت بازيکنان استقلال و گفته آنها وضعيت بد مالي باشگاه را درک مي‌کنند و به همين علت است که اعتراضي به مسائل مالي ندارند.

 

اما مثل اين که مديرعامل آبي‌پوشان ظاهر قضيه را بازگو مي‌کند. ظاهري که در آن بازيکنان قيد دريافت پول را زده‌اند و محض رضاي خدا در تمرينات حاضر مي‌شوند و به مديرعامل مي‌گويند هر وقت پول دستت آمد لطف کن و مبلغي هم به ما بده...

 

اما در باطن برخي‌ها عصباني‌تر از آن چيزي‌اند که مي‌نمايانند. البته اين طبيعي است که فتح الله زاده احترام بازيکنان را نگه دارد و رفتار بد آنها را رسانه‌اي نکند.

 

پس از اين که چند روز پيش هاشم بيگ‌زاده مدعي شد که مشکلات مالي زيادي دارد و هر چه به فتح الله زاده زنگ مي‌زند، مديرعامل جواب او را نمي‌دهد، ديروز باخبر شديم قبل از ديدار استقلال مقابل فولاد خوزستان هم اتفاق حاشيه‌اي در تيم رخ داده است.

 

* * *

 

جريان از اين قرار بود که يک بازيکن مورد اطمينان قلعه‌نویي وقتي از حساسيت ديدار مقابل فولاد آگاه مي‌شود تصميم مي‌گيرد از اين فرصت استفاده کرده تا مقداري از حق و حقوق خود را بگيرد.

 

اين بازيکن ابتدا براي حاجي پيغام مي‌فرستد که مشکل مالي دارد و پول مي‌خواهد اما وقتي معاون باشگاه به او مي‌گويد که فتح الله زاده گفته کمي صبر کند تا پول به باشگاه برسد عصبي مي‌شود و تصميم مي‌گيرد شخصا براي دريافت پول اقدام کند.

 

راهکار او براي دريافت حق و حقوق خود داد و فرياد در دفتر شخصي مديرعامل بود. اين بازيکن که اين فصل بارها شاهد رفتار غيرحرفه‌اي و حاشيه‌ساز او بوديم به دفتر مديرعامل مي‌رود و وقتي به او اجازه داده نمي‌شود که به ديدار مديرعامل برود، صداي خود را بالا مي‌برد و با نگهبان دفتر حاجي درگير مي‌شود.

 

البته اين بازيکن پس از چند دقيقه متوجه مي‌شود که فتح الله زاده واقعا در دفتر خود حضور ندارد و به همين دليل به معاون باشگاه پيغام مي‌دهد که اگر تا شب به او پول ندهد همراه تيم به اهواز نمي‌رود.

 

اما اتفاق رخ داده خيلي زود به گوش فتح الله زاده رسيد و او نيز قلعه‌نویي را در جريان گذاشت. سرمربي استقلال به محض اطلاع از اين موضوع به بازيکن معترض پيغام مي‌دهد که ديگر در تمرينات حاضر نشود و از نظر او از تيم اخراج است.

 

قلعه‌نویي از معاون باشگاه مي‌خواهد تا به اين بازيکن بگويد که خوب جواب حمايت‌هايش را داده است و اگر يک بار ديگر او را در نزديکي استقلال ببيند برخورد جدي خواهد کرد.

 

* * *

 

اما اين اتفاق در آستانه بازي حساس و سرنوشت‌ساز مقابل فولاد خوزستان سبب مي‌شود تا مسئولان به فکر کنترل حاشيه باشند تا از طريق رسانه‌ها تحت فشار قرار نگيرند.

 

به همين دليل سرپرست استقلال در گفتگو با رسانه‌ها به اين موضوع اشاره مي‌کند که بازيکن مورد نظر مصدوم شده است و شايد تا پايان فصل نتواند در تمرينات استقلال حضور يابد.

 

اين در حالي است که قلعه‌نویي در تمام مصاحبه‌هاي خود نام اين بازيکن را در فهرست نفرات مصدوم قرار نداد و فقط مي‌گفت براي بازي پيش رو اين بازيکن را در اختيار نداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها