کد خبر: ۲۱۸۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: توان موشکی ایران قدرت بازدارنده برابر تجهیزات و توان دشمنان است.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سردار علی استادحسینی در جمع شماری از پاسداران و سربازان سپاه استان سمنان  با بیان اینکه توان تجهیزاتی بومی و متناسب با تهدیدات دشمنان حاصل مدیریت جهادی جهادگران عرصه ایثار و شهادت است، اظهار داشت: امروز توان موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرتی بازدارنده برابر توان و تجهیزات دشمنان است.

استادحسینی افزود: «و اعدو لهم ما استطعتم من قوه» دستور صریح خداوند در قرآن به تجهیز توان فکری، انسانی، تجهیزاتی و امکاناتی است و اکنون سپاه با تجهیز به این قوا بزرگترین قدرت بازدارنده در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی اظهار داشت: عواملی که باعث شده سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، مقتدر، با صلابت و مردمی باشد، متعدد است که یکی از مهم‌ترین آنها ولایت‏مداری بوده و این شاخصه‏ای بسیار قوی برای حفظ این خصوصیات است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: ایمان و اعتقاد نیروهای سپاهی دومین عاملی است که امروز سپاه را به عنوان یک نهاد انقلابی و حامی مستضعفان و دشمن مستکبران و ظالمان معرفی کرده است.

استادحسینی تصریح کرد: امروز اگر سپاه و بسیج مایه رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام شده، به دلیل ولایت‏مداری، دین‏مداری و حفاظت از ارزش‏های انقلاب و نظام است.

وی گفت: علت قرار گرفتن سپاه و بسیج در نوک پیکان هجمه‏های دشمنان ایستادگی و مقابله سپاه با جنگ نرم و سخت آنان است و البته این برای سپاه یک افتخار است؛ چرا که هرگاه مورد تعریف و تمجید دشمنان قرار گرفتیم باید در عملکرد خود شک کنیم؛ بنابراین مسئولیت سپاه و بسیج هم بیشتر از گذشته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه به توان، استعدادها و ظرفیت‏های داخلی بدون چشمداشت به خارج از کشور و بیگانگان است، گفت: غفلت از ظرفیت‏های داخلی عین نیازمندی و دست درازی به بیگانگان است.

استادحسینی گفت: باید در برهه کنونی بر ظرفیت‏ها و امکانات داخلی بیش از پیش توجه شود و این امر میسر نمی‏شود مگر با عزم ملی که همان بسیج همگانی و مدیریت جهادی است.

وی بیان کرد: با بهره‏گیری جوانان امروز از آموزه‏های دفاع مقدس و استفاده از تجربیات مدیران جهادی آن دوران می‏توانیم امروز از گردنه‏های سخت امروز عبور کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها