کد خبر: ۲۱۷۶۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
مدیر برنامه های دروازه بان سرخپوشان گفت: «اولویت او ماندن در پرسپولیس است به شرطی که پای میز مذاکره بنشینند و مشکلاتش را حل کنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مدیر برنامه‌های نیلسون کوره آ جونیور دروازه‌بان 38 ساله برزیلی پرسپولیس درباره این بازیکن می‌گوید: «نیلسون در پرتغال است و ده روز دیگر به برزیل خواهد رفت. از آنجایی که او در پرتغال بازی کرده آنجا هم خانه و زندگی دارد و دو هفته در آنجا می‌ماند.»

 

وی درباره شایعاتی که در خصوص ترک پرسپولیس از سوی نیلسون شنیده می‌شود، می گوید: «خب بحث طلب او از پرسپولیس رفته رفته سنگین‌تر شده. امسال مشکلات مالی او را خیلی اذیت کرد و شرایط برایش سخت‌تر شد اما اولویت او ماندن در پرسپولیس است به شرطی که پای میز مذاکره بنشینند و مشکلاتش را حل کنند. مشکلات هم زیاد است و شامل طلبش، مشکل منزل و ماشینش می‌شود.»

 

وی ادامه می‌دهد: «این اتفاقات یکسری پشت سر هم رخ داد و هر روز هم بگذرد وضعیت بدتر خواهد شد اما تا وضعیت مدیرعامل، مربی، طلب‌ها و... روشن نشود درباره پیشنهادها نمی‌شود فکر کرد.»

 

آیا نیلسون به پیشنهادهای داخلی دیگر هم فکر خواهد کرد. مدیربرنامه‌هایش جواب می‌دهد: «صددرصد اما باز هم اولویت پرسپولیس است. البته نیلسون همین الان هم از تیم‌های داخلی دیگر پیشنهاد دارد. البته از آنجایی که هنوز وضعیت تیم‌ها قطعی نشده. 4-3 پیشنهاد هست اما بعد از دو هفته که وضعیت مربیان تیم‌ها مشخص شود قطعا پیشنهادها بهتر خواهد شد. نیلسون قبل از فصل اخیر 7-6 پیشنهاد خوب داشت.»

 

وی در پایان می‌گوید: «باز هم می‌گویم اولویت او پرسپولیس است اما او تمایل دارد مشکلاتش حل شود و اگر مشکلات حل شد پای میز مذاکره بنشیند اما مشکلات مربوط به اجاره خانه و ماشین او هنوز حل نشده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها