کد خبر: ۲۱۷۵۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال، گفت: هزينه 23ميلياردي استقلال در يک فصل نشان از مظلوميت ماست.
علي فتح‌الله‌زاده در ارتباط با اينکه بازرسي وزارت ورزش در مورد مسائل مالي باشگاه استقلال نشان از هزينه 23 ميلياردي اين باشگاه در فصل گذشته خبر داده اظهار داشت: من خودم اعلام کرده بودم که 23 ميليارد تومان هزينه باشگاه بوده و اين نشان مي‌دهد که ما يک باشگاه مظلوم بوديم که با 23ميليارد تومان تيم را چرخانده‌ايم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه اميررضا خادم اعلام کرده باشگاه استقلال هم مثل پرسپوليس اوضاع‌ مالي خوبي ندارد و آبي‌ها هم 40ميليارد تومان بدهي دارند،‌گفت:‌ البته من اين را قبول ندارم که بدهي استقلال دست کمي از پرسپوليس ندارد، چون بدهي 70 ميلياردي کجا، 40 ميلياردي کجا؟ من فکر مي‌کنم بايد جور ديگري به قضيه نگاه کرد. بايد در مورد بودجه کل باشگاه‌ها صحبت‌ کنيم شايد تيمي دوست داشته 6ميليارد تومان هزينه بازيکن کند اما بقيه بودجه خود را صرف کارهاي ديگري کند. من دوست داشتم که 18ميليارد تومان هزينه بازيکن کنم و بقيه بودجه صرف تيم‌داري شود. ما بايد ببينيم که بودجه هر باشگاه چند ميليارد بوده که مديريت آن تصميم گرفته مثلاً 6ميليارد تومان فقط هزينه بازيکن کند. من صادقانه صحبت‌ کرده‌ام اما برخي دوستان در انتشار ارقام بازيکنان خود صادق نبوده‌اند. بهتر است بابت هزينه براي جذب بازيکن تيم‌ها را با هم قياس نکنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که قصد ندارد ريز قرارداد بازيکنان را منتشر کند، گفت: من ريز قرارداد را به وزارت ورزش دادم و چون دولتي هستيم و اسناد دولتي محرمانه است بدون اجازه از بالادستي خودم نمي‌توانيم اين کار را انجام دهم. خدا را شکر که زمان مي‌گذرد و صداقت ما معلوم مي‌شود من در سال 91 گفتم که بدهي استقلال 24ميليارد تومان است و اگر امروز اين بدهي به 40 ميليارد تومان رسيده است من آن را به بار نياورده‌ام. 17ميليارد تومان از اين بدهي مربوط به اداره ماليات و عدم پرداخت تعهدات دولت است. 7ميليارد تومان از اين پول بايد به اداره ماليات داده شود که اين ماليات مربوط مي‌شود به تأسيس استقلال تا امروز که اداره ماليات همه را جمع کرده و اعلام کرده که 7ميليارد تومان استقلال بدهي مالياتي دارد. 10ميليارد تومان هم تعهداتي بوده که دولت ارائه نکرده است. من توصيه‌ام به دوستان اين است کساني که زحمت مي‌کشند اگر مورد تقدير قرار نمي‌گيرند طوري وانمود نکنند که بدهي به بار آمده کار مديران فعلي است. من وبا وزارت خودم قول و قرار گذاشته بودم که تهدات مالي نصف به نصف باشد و حتي بيشتر از تعهدم هم درآمدزايي کردم کسي نمي‌گويد که از بعد از انقلاب تا کنون مديران استقلال جمعاً 400ميليارد تومان سودآوري کرده‌اند پس بهتر است دوستان انصاف داشته باشند.

وي ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش خودشان اذعان دارند که من طبق گفته‌هايم ليست مبالغ را هم به آنها داده‌ام و صادقانه رفتار کرده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها