کد خبر: ۲۱۷۴۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان امسال بسيار خوب بسته شد و توانستيم با مديريت خوب باشگاه و کادر فني به موفقيت برسيم.

 

مهدي بدرلو در مورد موفقيت‌هاي فولاد خوزستان در فصل جاري عنوان کرد: در همان ابتداي فصل مديريت خوب باشگاه و کادر فني با دانش تيم نفرات خوبي را براي تيم امسال انتخاب کردند. ما در هر پست 2 يا 3 بازيکن هم‌سطح داشتيم که اين کمک زيادي به ما کرد.

به نقل از فارس، وي افزود: شايد در برخي از مسابقات 4 بازيکن اصلي تيم حضور نداشتند اما با حضور نفرات جايگزين تفاوت چنداني احساس نمي‌شد و اين در نهايت منتج به نتيجه‌گيري فولاد خوزستان و قهرماني ما در ليگ برتر شد. خدا را شکر در آسيا نيز جايگاه خوبي داريم و صعودمان به مرحله بعد قطعي شده است.

هافبک فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به اينکه آيا فولاد مي‌تواند به روند موفقيت خود در ليگ قهرمانان آسيا ادامه دهد، خاطر نشان کرد: چيزي که امسال از فولاد ديديم اين است که روند تيم ما همواره رو به رشد بوده است. با توجه به اينکه بازي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا رفت و برگشت است مي‌توانيم در آن مسابقه به موفقيت برسيم و به مرحله بعد راه پيدا کنيم. ما در اهواز به هيچ تيمي باج نمي‌دهيم.

بدرلو با اشاره به اينکه براي قهرماني ليگ برتر به هيچ‌کس قولي نداده بودم و حالا برخي از بازيکنان مي‌گويند مي‌توانند در آسيا قهرمان شوند، يادآور شد: بايد واقع‌بين باشيم. ما در ليگ برتر قول قهرماني نداديم و طبق اعلام حسين فرکي از همان ابتدا مي‌خواستيم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بگيريم. اکنون نيز هدف ما بسيار طبقه‌بندي شده است و ابتدا تمام فکر و ذهنمان صعود از مرحله يک هشتم نهايي است. سپس ادامه مسابقات در فصل آينده برگزار مي‌شود و مي‌توان با يک برنامه‌ريزي مناسب به فکر موفقيت در آن ديدارها بود.

هافبک فولاد خوزستان در پاسخ به اين سؤال که آيا با اين تيم قرارداد دارد، تصريح کرد: قراردادم با فولاد به اتمام رسيده و بايد منتظر پايان بازي‌هاي آسيايي بمانم. هنوز از طرف باشگاه چيزي به من گفته نشده است. منتظرم تا به طور کامل از مسابقات فارغ شوم و آن وقت در اين مورد مي‌توانيم تصميم بگيريم.

بدرلو در مورد احتمال رويارويي با سپاهان گفت: سپاهان تيم خوبي است و در نيم فصل دوم روند رو به رشدي داشته اما ما هم فولاد خوزستان هستيم و برايمان فرقي نمي‌کند مقابل کدام تيم به ميدان برويم. خوشبختانه هواداران به قدري از ما حمايت کردند که خيالمان کاملا راحت است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها