کد خبر: ۲۱۷۴۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
کاپيتان پرسپوليس گفت: درست است که در زمان بدي نيمکت نشين شدم ولي براي رفتن به جام جهاني نااميد نيستم.

 

محمد نوري در مورد دعوت نشدن به تيم ملي گفت: بازي در جام‌جهاني آرزوي من بوده و هست ولي تا الان اين شانس را نداشتم که در اردوي تيم‌ ملي‌ باشم. با اين حال نااميد نيستم و سعي مي‌ کنم آمادگي ام را حفظ کنم تا شايد در اردوي اتريش به جمع ملي پوشان اضافه شوم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: در 8 سال گذشته معمولا در اکثر اردوها حاضر بودم و حالا که مجتبي جباري هم نيست فکر مي‌ کنم فضا براي من بازتر شده و بيشتر مي‌ توانم به تيم‌ملي‌ کمک کنم. با اين حال در دو، سه بازي پاياني نيمکت نشين شدم و همين موضوع باعث شد کي‌ر‌وش دعوتم نکند.

نوري اظهار داشت: کي‌روش مدت ها قبل به من گفت که سبک بازي ات را دوست دارم و فکر مي‌ کردم دعوت شوم. به هر حال حق انتخاب با او است و من براي موفقيت تيم‌ملي‌ دعا مي‌ کنم. هنوز براي رفتن به جام‌جهاني نااميد نيستم و اگر به اردوي اتريش دعوت شوم خودم را نشان خواهم داد. فقط يک فرصت مي‌خواهم تا خودم را به کي روش ثابت کنم.

او در پاسخ به اين سوال که از علي دايي بابت نيمکت نشيني ناراحت نيستي گفت: در بدترين زمان ممکن نيمکت نشين شدم و در 3 بازي آخر فقط 20 دقيقه بازي کردم. دايي دوست من است و من هيچ وقت درباره نيمکت نشيني با او حرفي نزدم. شايد خيلي مواقع در مورد مشکل بازيکنان با دايي و باشگاه حرف زدم ولي در مورد خودم هيچ وقت صحبت نکردم. به هر حال نيمکت نشيني جزيي از فوتبال است ولي متاسفانه در بدترين زمان نيمکت نشين شدم.

نوري در مورد آينده اش در پرسپوليس تصريح کرد: اصلا نمي‌ دانيم در باشگاه با چه کسي صحبت کنيم. الان دو پيشنهاد خوب خارجي دارم اما منتظر مشخص شدن وضعيت پرسپوليس هستم. بچه ها به عنوان کاپيتان در مورد شرايط باشگاه با من حرف مي‌ زنند ولي من هم خبري ندارم. پرسپوليس مي‌ خواهد به آسيا برود و ما نبايد زنگ تفريح باشيم. متاسفانه الان در باشگاه هيچ چيز سر جايش نيست.

هافبک پرسپوليس در پايان گفت: من 5 سال در اين تيم بودم و بالا و پايين زياد داشتيم. ما اين تيم را دوست داريم، فقط اميدوارم تکليف باشگاه دير مشخص نشود تا بازيکنان جدا شوند و پرسپوليس دوباره عقبگرد داشته باشد. خواهش من از وزارت ورزش اين است که تکليف بازيکنان، کادرفني و مديريت را مشخص کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها