کد خبر: ۲۱۷۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۰
به گزارش شبکه خبری قم حجت‌الاسلام غلام‌حیدر حیدری در گفت‌وگو با فارس در سخنانی با اشاره به فعالیت‌ گشت‌های ارشاد و عفاف در استان اظهار کرد: فعالیت این گشت‌ها در فصل تابستان دو برابر افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکلات موجود در زمینه عفاف در قم مربوط به مسافران و مهاجرانی است که در این شهر تردد دارند، ادامه داد: کمتر پرونده‌ای در استان با آن مواجه هستیم که سرنخ آن به اتباع بیگانه و یا افراد غیر قمی وصل نشود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم افزود: ارشاد و تذکرات در بحث عفاف و حجاب هم متعلق به افراد غیر قمی است.

‌حیدری گفت: هیچ یک از شهرهای کشور از لحاظ رعایت عفاف و حجاب با قم همپایی نمی‌کند و استان قم در بهترین وضعیت در این زمینه قرار دارد.

وی تصریح کرد: بیش از 80 درصد مواردی که در قم با آن مواجه هستیم، مربوط به افراد غیر بومی است.

وی در ادامه همکاری مردم با گشت‌های ارشاد را مطلوب دانست و عنوان کرد: شهروندان قمی در زمینه مزاحمت‌ها و آلودگی‌های صوتی همکاری خوبی با گشت‌‌های ارشاد داشتند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی گفت: شهروندان باید در موارد متعدد به بحث حقوق شهروندی و رعایت حال دیگران اهمیت دهند.

‌حیدری خاطرنشان کرد: برخی از کاروان‌های عروسی مراعات حقوق شهروندی را نکرده و فارغ از انجام برخی افعال مانند استفاده از موسیقی و اقدامات ناهنجار، ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای سایر شهروندان می‌کنند.

وی ضمن دعوت شهروندان به رعایت حفظ حریم و حرمت دیگران خاطرنشان کرد: در صورت دریافت گزارش‌ یا مشاهده مزاحمت‌ها و آلودگی صوتی با خاطیان برخورد می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد ن م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
البته نسبت به شهرهای دیگرنظرخوبی است ولی برای شهرقم که الگوی انقلاب وبعنوان پایگاه اسلام خیلی بدتر است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها