کد خبر: ۲۱۶۷۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

آینده خیلی از بازیکنان پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و آنها نمی‌دانند که آیا در فصل چهاردهم لیگ برتر هم می‌توانند پیراهن قرمز این تیم را بپوشند یا باید بازی در تیمی دیگر را تجربه کنند. نمونه این بازیکنان، محسن مسلمان است که در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس آمد و حالا شنیده می‌شود که باید به اصفهان برگردد و یک سال باقیمانده از قراردادش را در ذوب‌آهن بگذراند.

وقتی دراین‌باره با او همصحبت می‌شویم، اینگونه از بلاتکلیفی‌اش گله می‌کند: «خودم هم نمی‌دانم فصل بعد باید در چه تیمی بازی کنم. یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و اگر به من رضایتنامه ندهند، باید به اصفهان برگردم و دوباره برای این تیم بازی کنم. این هم دیگر برمی‌گردد به تلاش مسوولان پرسپولیس که آیا می‌توانند رضایت مرا بگیرند یا نه.» اما آیا برای رضایت گرفتن از اصفهانی‌ها تلاشی شده؟

مسلمان می‌گوید:

فعلا که تازه فصل تمام شده و وضعیت پرسپولیس هم مشخص نیست. وقتی هنوز نمی‌دانیم چه کسی مدیرعامل است و آیا پروین می‌ماند یا نه، من هم نمی‌توانم درباره آینده‌ام در این تیم صحبت کنم. الان دیگر آینده‌ام دست خودم نیست و باید منتظر باشم ببینم چه می‌شود.

محسن مسلمان یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی هم هست که حرف‌هایش را با اشاره به همین موضوع به پایان می‌رساند: «امیدوارم اردوی خوبی در آفریقای جنوبی داشته باشیم و من هم بتوانم نظر کروش را جلب کنم و با تیم‌ملی به جام جهانی بروم. البته در این مورد فقط سلیقه سرمربی ملاک است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها