کد خبر: ۲۱۶۶۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس انتقادات متعددی را به برنامه نود دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد پنجعلی درباره اتفاقاتی که در برنامه 90 دوشنبه شب رخ داد اظهار داشت: «من واقعا متاسفم که چنین اتفاقاتی رخ می دهد. واژه ملی از نظر من یعنی مردمی. اینکه در رسانه ملی یک فرد به نام عادل فردوسی پور خودش می برد و خودش می دوزد واقعا قابل هضم نیست.»

 

وی افزود: «فردوسی پور فقط خودش حرف می زند و نمی گذارد دیگران هیچ صحبتی کنند. به من می گوید هیوندا گرفتی. باور کن همین الان اگر یک هیوندا در خیابان ببینم نمی شناسم چون اصلا نمی دانم چه شکلی است. آن ماشین هم زمان رویانیان به من داده شد که به دلیل نداشتن پلاک و سند پس دادم.»

 

پنجعلی ادامه داد: «فردوسی پور طوری رفتار می کند که انگار ما کلاهبردار هستیم. اصلا نمی گذارد بازیکنان ما بیایند حرف بزنند. این رفتارها درست نیست. دوست دارم یک برنامه ای گذاشته شود که همه حرفشان را بزنند، اصلا شاید ما محکوم شویم و بفهمند ما می خواستیم کلاهبرداری کنیم. این رفتارها قشنگ نیست.»

 

سرپرست پرسپولیس همچنین گفت: «اگر ما پول گرفته بودیم که دلیلی نداشت بیاییم در بوق و کرنا کنیم که این مشکلات وجود دارد. مگر می شود چنین باشد؟ تا کی می خواهند اینطور یک طرفه به قاضی بروند؟»

 

پنجعلی با اشاره به ضیافت شام هدایتی و اینکه گفته می شود بازیکنان در این نشست علیه علی پروین صحبت کرده اند، تصریح کرد: «چنین مساله ای صحت ندارد. هدایتی یک کار بزرگ کرد و نباید با این خبرهای دروغین چنین چیزهایی را مطرح کرد.»

 

وی در پایان اضافه کرد: «امیدوارم هرچه زودتر تکلیف هیات مدیره باشگاه روشن شود تا بدانیم چه باید بکنیم. باور کنید ما مشکل داریم. این را هم بگویم که من در این فوتبال اگر پولی گرفتم از اجنبی گرفتم. رفتم برایشان بازی کردم و پول گرفتم. خدا پدر علی عبدو را بیامرزد که 50 هزار تومان بدون منت به ما داد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها