کد خبر: ۲۱۶۳۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
در صورت بقا سرمربی استقلال روی نیمکت آبی ها وی 12 نفر را از لیست کنار خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، قلعه‌نويي مي‌رود يا مي‌ماند؟ ‌اين مهم‌ترين سوال هواداران مغموم استقلال در روزهاي اخير بوده. سوالي که خود امير درباره آن مي‌گويد: «بايد ببينيم چه مي‌شود. به‌هر حال بستر کار بايد فراهم شود. آقاي فتح الله زاده هم خيلي زحمت کشيد ولي بايد صحبت کنيم. من که همواره براي خدمت به استقلال آماده‌ام.»

 

قلعه‌نويي يک بار در کنفرانس خبري قبل از بازي با تراکتورسازي گفته بود تمايلي براي ماندن در استقلال ندارم ولي بلافاصله حرفش را اصلاح کرد و گفت: «منظورم را بد گفتم و دوست دارم در استقلال بمانم.»

 

هواداران استقلال از پنجم شدن تيمشان در ليگ بسيار ناراحتند. آن‌ها که سهميه آسيا را هم از دست رفته مي‌بينند، روز آخر بار ديگر فرهاد مجيدي را تشويق کردند تا به اين شکل اعتراض خود را علني کنند اما امير هنوز در باشگاه قدرت دارد و حداقل اين‌که فتح الله زاده تا روزي که هست، به‌ عنوان مديرعامل از او حمايت خواهد کرد و هيئت‌مديره هم که قدرتي ندارد تا امير را کنار بگذارد.

 

اگر قلعه‌نويي در استقلال بماند مسلما خيلي‌ها مي‌روند و او تيم را به‌ شدت جوان مي‌کند. سرمربي آبي‌ها طي روزهاي اخير از امثال آندو، خسرو، بیگ‌زاده، جمشيديان، اولادي و... خيلي دلخور بود اما از اين جمع شايد بيگ‌زاده در استقلال ماندني شود.

 

اگر امير به‌هر دليلي برود يا مربيگري نکند، آن‌وقت شرايط عوض مي‌شود و شايد بعضي‌ها ترغيب شوند در استقلال بمانند و امثال نکونام هم برگردند.

 

پيش از اين نام گزينه‌هايي چون منصوريان و مجيدي براي مربي‌گري مطرح شده بود که البته تاييد نشد اما به فرض اگر هر‌کدام از آن‌ها به استقلال بيايند تيم را با سليقه خودشان مي‌بندند.

 

مثلا فرهاد مجيدي رابطه خيلي خوبي با امثال خسرو حيدري و آرش برهاني دارد و اگر بيايد(که البته احتمالش کم است) آن‌ها را حفظ مي‌کند اما قلعه‌نويي امسال اصلا از آرش راضي نبود و از 5، 6 بازيکن به شدت انتقاد کرد که نام آندو هم در ميان آن‌ها بود. بازيکني که قراردادي 2.1 ميلياردي با استقلال دارد و گران‌ترين بازيکن فعلي ايران محسوب مي‌شود. حتي بازيکني چون استيون بيت‌آشور در ونکوور قراردادي‌550 ميليوني (به پول ما) دارد اما آندو...

 

يک‌سري از بازيکنان استقلال و پرسپوليس هم معمولا مي‌گويند اگر تيم خوبي بسته شود ما هم مي‌مانيم، در غير اين صورت مي‌رويم! مثلا اوايل همين هفته سيدجلال حسيني چنين حرفي را به خبرنگاران زد و گفت اگر پولم را کامل بدهند و تيم خوبي هم براي آسيا بسته شود من مي‌مانم!

 

بديهي است که هر فوتباليستي در درجه اول به تعداد صفرهاي قراردادش نگاه مي‌کند اما آن‌هايي که زرنگ‌تر هستند اول يک سوم مبلغ قراردادشان را به صورت نقدي دريافت مي‌کنند و سپس پاي ميز مذاکره مي‌نشينند.

 

در استقلال هم پارسال شرايط همين بود و امثال خسرو، رحمتي، آندو، نکونام، منتظري و... پول‌هاي خوبي گرفتند که اين مسئله صداي بعضي‌هاي ديگر از جمله بيگ‌زاده، اکبرپور و‌... را درآورد.

 

با اين اوصاف مهم‌ترين مسئله در استقلال ماندن يا نماندن امير قلعه‌نويي است. مربي‌اي که در صورت ادامه مربي‌گري در استقلال حداقل 12 نفر را از ليست اين تيم کنار خواهد گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها