کد خبر: ۲۱۶۲۵۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
ملي‌پوشان تيم فوتبال استقلال در تمرين امروز (دوشنبه) شرکت کردند.
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال پيش از سفر به عربستان براي ديدار مقابل الشباب در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ساعت 13:30 امروز (دوشنبه) در زمين شماره 2 آزادي برگزار شد.

به گزارش تسنيم، احمد جمشيديان، مجيد غلام‌نژاد و سياوش اکبرپور غايبان تمرين امروز استقلال بودند.

* مهدي نظري که به دليل مصدوميت چند روزي در تمرينات شرکت نداشت امروز به زمين شماره 2 آزادي آمد و پس از انجام ماساژدرماني روي نيمکت نظاره‌گر تمرين شد.

* منصور پورحيدري اولين نفري بود که به زمين شماره 2 آزادي آمد و به هنگام ديدن اميرحسين صادقي دقايقي با او صحبت کرد.

* انتخاب مجيد صالح به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش در تيم ملي سوژه تمرين امروز آبي‌پوشان بود. بازيکنان استقلال پس از گرفتن تاييد اين خبر از خبرنگاران از يکديگر مي‌پرسيدند که آيا صالح در تمرين شرکت مي‌کند که به او بابت انتخابش به عنوان دستيار کي‌روش تبريک بگويند يا نه.

* انتشار عکس خسرو حيدري با يکي از خواننده‌هاي زيرزميني در يکي از رسانه‌هاي کشور سوژه بازيکنان استقلال شده بود و هر بازيکني که حيدري را مي‌ديد درخصوص اين موضوع از او سوال مي‌پرسيد.

* در حاليکه هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري دو ملي‌پوش استقلال در تمرينات روزهاي گذشته شرکت نکرده بودند و برخي تصور کردند اين بازيکنان قصد دارند در اردوي تيم ملي شرکت کنند آنها امروز به زمين شماره 2 آزادي آمدند و با آبي‌پوشان تمرين کردند. آندرانيک تيموريان، اميرحسين صادقي، خسروحيدري و هاشم بيک‌زاده 4 بازيکن ملي‌پوش استقلال امروز همراه اين تيم براي ديدار مقابل الشباب عربستان به اين کشور سفر مي‌کنند.

* پيش از آغاز تمرين بازيکنان استقلال که برخلاف روزهاي گذشته کمي از ناراحتي‌شان بابت رتبه پنجمي در مسابقات ليگ برتر کم شده بود در گوشه‌اي از زمين با يکديگر شوخي مي‌کردند که در اين ميان حنيف عمران‌زاده و مهرداد اولادي درباره زادگاهشان در استان مازندران کري داشتند که کدام شهر آنها بيشتر جمعيت دارد.

*‌ اصغر حاجيلو پيشکسوت تيم فوتبال استقلال مهمان ويژه تمرين آبي‌پوشان بود. هنگامي که امير قلعه‌نويي، حاجيلو را ديد وي را در آغوش کشيد.

* بازيکنان استقلال بدون حضور مجيد صالح و امير حاج‌قاسم مربي بدنساز اين تيم و زير نظر ايمان عالمي و ستار همداني به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند. امير قلعه‌نويي همانند روزهاي گذشته با لباس شخصي در تمرين حاضر و از روي نيمکت نظاره‌گر تمرين شاگردانش شد.

* منصور پورحيدري، ميرشاد ماجدي و شاهرخ بياني در تمرين آبي‌پوشان حضور داشتند. هنگامي که پورحيدري و ماجدي خبر دعوتشان به کميته انضباطي به دليل مصاحبه عليه کي‌روش را شنيدند از اين مسئله تعجب کردند.

* اميرحسين صادقي مدافع استقلال در اواسط تمرين از ناحيه پا آسيب ديد و به تمرين خود ادامه نداد. صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم درباره وضعيت خود گفت: مصدوم نيستم و تنها از ناحيه پاي چپ احساس درد مي‌کنم.

تيم استقلال روز چهارشنبه 27 فروردين ماه به مصاف الشباب عربستان مي‌رود. اعضاي اين تيم ساعت 16 امروز در فرودگاه مهرآباد حاضر مي‌شوند و ساعت 18 به عربستان سفر مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها