کد خبر: ۲۱۵۹۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
بازيکنان بارسلونا خود را مستحق شکست برابر گرانادا نمي‌دانند. آنها تاکيد کردند هرچه سريع‌تر بايد اين شکست را فراموش کرده و به بازي حساس چهارشنبه شب برابر رئال‌مادريد در فينال جام حذفي فکر کنند.

 

بارسلونا در هفته سي‌وسوم ليگا شکست تلخي برابر گرانادا متحمل شد و با يک گل بازي را واگذار کرد. بازيکنان اين تيم خود را شايسته شکست در اين ديدار نمي‌دانند.

آندرس اينيستا مي‌گويد او و هم تيمي‌هايش بايد هرچه سريع‌تر اين شکست را فراموش کرده و به بازي حساس چهارشنبه شب برابر رئال مادريد در فينال جام حذفي تمرکز کنند. اينيستا گفت:‌ اين شکست گامي رو به عقب بود. فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف داشتيم اما متاسفانه نتوانستيم از آنها بهره ببريم. بسيار سخت است که در چنين بازي‌هاي شکست خورد. چهارشنبه شب بازي بسيار حساسي پيش‌رو داريم. بايد هر چه سريع‌تر شکست برابر گرانادا را فراموش کنيم و به‌ اين بازي حساس فکر کنيم. زنده باد بارسا!

خاوير ماسکرانو، هافبک آرژانتيني آبي-اناري‌ها هم گفت: بازي بدي را به نمايش نگذاشتيم. در زمين تلاش بسيار زيادي داشتيم. توپ نمي‌خواست وارد دروازه گرانادا شود و اين گاهي اوقات در فوتبال رخ مي‌دهد. بايد به خود بياييم. بايد مردانگي خود را ثابت کنيم. زمان آن فرا رسيده است که مردانگي خود را ثابت کنيم. چهارشنبه ديگر زمان باختن نيست و توجيه اصلا قبول نيست. بايد در اين ديدار حساس خود و هوادارانمان را شاد کنيم.

مونتويا، هافبک جوان بارسلونا هم گفت: مي‌توانستيم در ديدار امشب به راحتي به پيروزي برسيم. فرصت هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد کرديم. تلاش زيادي در ميدان داشتيم اما توپ وارد دروازه حريف نمي‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها