کد خبر: ۲۱۵۸۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
بازیکن جوان تراکتور گفت: «به مهدی کریمیان گفته بودم که به استقلال گل می‌زنم!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، فرشاد احمدزاده در این فصل عملکرد قابل قبولی در تراکتورسازی داشت و در بازی با استقلال هم گل اول تیمش را به ثمر رساند. احمدزاده در بازی رفت جلوی استقلال چشم امیر قلعه نویی را گرفت و در دیدار برگشت هم گل زد!

 

* به خاطر نداشت استرس تراکتور توانست قشنگ بازی کند؟

- ما استرس و فشار کمتری نسبت به استقلال داشتیم اما زمین خوب هم باعث شد روی زمین بازی کنیم. در نیم فصل دوم هر وقت در زمین خوب بازی کردیم عملکردمان قابل قبول بوده. در آزادی هم جلوی استقلال خوب کار کردیم. بازیکنان ما فوتبال فانتزی بازی می‌کنند و به همین خاطر توانستیم خوب پاس کاری کنیم و بردیم.

 

* در صحنه‌ای که گل زدی کسی فکر نمی‌کرد علی کریمی توپ را برای تو بفرستد.. در تمرینات روی این حرکات کار کرده بودید؟

- راستش کار نکرده بودیم اما در آن صحنه علی آقا با چشمانش به من نشان داد که می‌خواهد پاس بدهد و من هم منظور علی آقا را گرفتم و گل زدم!

 

* فکر می‌کردی به استقلال گل بزنی؟

- از روز قبل بازی به دلم افتاده بود گل می‌زنم. حتی به مهدی کریمیان گفتم؛ من به استقلال گل می‌زنم! خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

 

* جالب بود که ۳ پرسپولیسی به استقلال گل زدند..

- من به خاطر هواداران و شخصیت خودم بازی کردم و کاری به پرسپولیسی بودن نداشتم. پرسپولیسی‌ها با من خوب تا نکردند..

 

* حسرت نمی‌خوری که الان مثل عباس‌زاده در پرسپولیس به تو بها ندادند؟

- آقای گل محمدی به من بها نداد اما از کسی ناراحت و دلخور نیستم. گذشته‌ها گذشته اما خدا به من لطف کرد که در تراکتور موفق شدم. پرسپولیسی‌ها اشتباه کردند من را از دست دادند وگرنه من اشتباهی نکردم.

 

* به نظرت تونی باید برای فصل آینده در تراکتور بماند؟

- به نظر من اگر بماند خیلی خوب است چون از تیم شناخت خیلی خوبی دارد و می‌تواند در این تیم موفق شود. خیلی راحت هم می‌تواند تیم را جمع و جور کند.

 

* علی کریمی در این فصل چقدر به تو کمک کرد؟

- علی آقا بزرگ این فوتبال است و خوشحالم که در کنارش بازی می‌کنم. او در این فصل خیلی به من کمک کرد و امیدوارم که سایه‌اش بالای سر من باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها