کد خبر: ۲۱۵۸۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
این قیمت ها بر اساس لیستی است که علی فتح الله زاده بزودی آن را رسانه ای می کند. قرارداد استقلالی ها برای لیگ سیزدهم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرانلاین، تیم کارشناسی سازمان بازرسی راهی باشگاه استقلال شدند تا در پایان فعالیت این فصل لیگ برتر، هزینه های این تیم و درآمدهایش را بررسی کنند. لیست هزینه ها و بدهی هایی که این روزها پرسپولیس را به شوک فرو برده حاصل همین شفاف سازی مالی است که حالا نوبت استقلال و دوران مدیریت علی فتح الله زاده رسیده تا کارش حسابرسی شود.

 

فتح الله زاده مدیر آبی ها بعد از بازی با تراکتورسازی در شبی که تیمش شکستی تلخ را تجربه کرده بود به عکس خیلی دیگر از چهره های سرشناس تیمش به شدت تشویق شد. او بعد از این تشویق ها از رفتن گفت. حرفی که البته به واقعیت خیلی نزدیک است چون این ترجیح مدیریت ورزش کشور هم هست.

 

فتح الله زاده این روزها زیر فشار است برای شفاف سازی. اینکه چقدر به بازیکنانش پرداختی داشته است. او در این باره می گوید: «ما 24میلیارد تومان هزینه های سال مان بوده است. از این 24 میلیارد من 14 میلیارد تومان درآمدزایی کردم. قرار بوده نیمی از هزینه های تیم ما را هم وزارت ورزش بدهد. آنها در یک سال از 12 میلیاردی که سهم شان بوده فقط 2.5 میلیارد تومان پرداخت کرده اند پس من کم نگذاشتم.»

 

اما او هم مثل رویانیان متهم است به گران کردن قیمت بازیکنان. حرفی که در دفاع از خود برابرش می گوید: «یعنی الان آقای دایی که یک میلیارد و هشتصد میلیون قراردادش بوده است، این پول را از تیمی غیر از پرسپولیس نمی گرفته است؟ یعنی اگر او این پول را از پرسپولیس نمی گرفت، سپاهان این پول را به او نمی داد یا راه آهن یا دیگر تیم ها این پول را نمی دادند؟ من خیلی هم ولخرجی نکردم. باید استقلال را می بستم. تیمی که باید قهرمان آسیا می شد. من همان هزینه ای را کردم که 4 تیم دیگر بزرگ ایران هم انجام داده اند.»

 

اما این قراردادها و پرداختی های علی فتح الله زاده چقدر بوده است؟ این تنها رقم قرارداد یازده بازیکن شاخص این تیم است. جدولی که بزودی به طور کامل منتشر می شود و فتح الله زاده قرار است این مبالغ را بزودی اعلام کند.

 

استقلال غیر از این بازیکنان، بازیکنان دیگری هم داشته که قراردادهای میلیاردی یا نزدیک به میلیارد داشته اند اما چون رقم قطعی قراردادها و میزان دریافتی شان را نمی دانستیم، به آنها اشاره نکرده ایم. بازیکنانی مثل محمد قاضی، پژمان نوری، آرش برهانی، احمد جمشیدیان، مهرداد اولادی و محمد مهدی نظری و البته شخص امیر قلعه نویی که یکی از 5 مرد گران استقلال بوده است.

 

فتح الله زاده که حالا گفته می شود تبلیغات روی پیراهن تیم برای سال بعد را هم فروخته است، می گوید 16 میلیارد کل ورودی پول به تیمش تا همین حالا بوده است. این یازده بازیکن رقم قراردادشان نزدیک به 15 میلیارد تومان بوده است.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها