کد خبر: ۲۱۵۶۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي شيليايي منچسترسيتي گفت اين فرصت را داشته که هدايت قرمزپوشان مرسي‌سايد را بر عهده بگيرد اما خودش آن را رد کرده است و حالا هم از اين تصميم پشيمان نيست.
مانوئل پيگريني 4 سال پيش، پس از اينکه از رئال مادريد اخراج شد از سوي سران باشگاه ليورپول پيشنهادي براي هدايت قرمزپوشان مرسي‌سايد داشت اما آن را نپذيرفت. او يکي از گزينه‌هاي اصلي ليورپول براي جانشيني رافائل بنيتس بود و حاضر به انجام اين کار نشد تا ليورپولي‌ها روي هاجسون را به عنوان سرمربي خود استخدام کنند.

پيگريني با رد پيشنهاد ليورپولي‌ها در اسپانيا ماند تا هدايت مالاگا را بر عهده بگيرد. اين مربي شيليايي با تيم مالاگا نتايجي قابل قبولي گرفت و توانست اين تيم را به ليگ قهرمانان اروپا برساند، موفقيتي که سران من‌سيتي را براي عقد قرارداد با او ترغيب کرد.

مربي آبي‌پوشان شهر منچستر در آستانه مصاف تيمش با ليورپول در آنفيلد گفت: بعد از اتمام کارم در رئال مادريد، مذاکراتي با ليورپول داشتم اما به نتيجه نرسيد. حالا اما حسرت از دست رفتن آن فرصت را نمي‌خورم، چون الان فرصت مربيگري منچسترسيتي را دارم. آن اتفاق مربوط به گذشته است، نه آينده.

پيگريني در ادامه درباره بازي فردا شب (يکشنبه) تيمش و ليورپول که در آستانه بيست‌وپنجمين سالگرد حادثه هيلزبورو است،‌ اظهار داشت: روزي احساسي خواهد بود اما تيمي اين بازي را خواهد برد که ذهن بازيکنانش آرام و از هرگونه دغدغه‌اي خالي باشد. انگيزه دادن به بازيکنان در بازي‌هاي بزرگ کار آساني است اما مديريت اضطراب و استرس آنها کاري مهم است. اين بازي براي تمام بازيکان بسيار مهم است.

منچسترسيتي در شرايطي به خانه ليورپول مي‌رود که با بازي کمتر نسبت به اين تيم، در فاصله 4 امتيازي آن در رده سوم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها