کد خبر: ۲۱۵۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۰

 به گزارش 598 به نقل از صراط نیوز "غلامحسین الف" چهره شناخته شده جامعه اسلامی مهندسین اینک از بدهکاران کلان بانکی به حساب می آید که وامهای میلیاردی اخذ شده توسط وی و مجموعه های تحت مدیریت اش هم اکنون در حال مصادره اموال به سر می برد .

بنا بر این گزارش طبق اسنادی که در زیر مشاهده می کنید این عنصر نزدیک به محمدرضا باهنر با اخذ وامهای میلیاردی و عدم بازپرداخت آنها هم اکنون از بدهکاران کلان بانکی محسوب می شود .

 

این عنصر اقتصادی جامعه اسلامی مهندسین موفق شد تا تعداد زیادی وام کلان از بانکهای صادرات، ملت، سپه، کشاورزی و توسعه تعاون اخذ کند.

با مروری بر اعضای هیئت مدیره این تعاونی به خوبی نقش نزدیکان این فرد در شرکت مذکور مشخص خواهد شد.

در این بین متاسفانه غلامحسین الف با سوء استفاده از نام یکی از نمایندگان مطرح مجلس نام وی و فرزندانش را به عنوان سهامدار شرکت به ثبت رسانده است که بخشی از رانت های ایجاد شده بدون اطلاع این نماینده اصولگرا و با سوء استفاده از نام وی صورت گرفته است .



در سند زیر بانک ملت شعبه مراغه در اقدامی جالب! با اعطای وام به مبلغ چهار میلیارد تومان و با شرایط اخذ وثیقه ملکی در حد توان متقاضی موافقت کرده است!

در حالی که اخذ کوچکترین وام از بانک نیاز به معرفی ضامن رسمی و طی مقدمات ویژه ای است ، این فرد جهت ضمانت برخی از وامهای خود اقدام به ارائه سند ساختمان‌های دولتی نموده که با توجه به عدم باز پرداخت اقساط، بانک وام دهنده اقدام به صدور حکم اجرائیه نموده است.

در تصویر زیر متن نامه بانک صادرات آذربایجانشرقی پیرامون استفاده از سند ملک ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران! برای وام 450 میلیون تومانی شرکت سیب سهند مراغه مشاهده می شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
حالا اگه به دولت ارتباط داشت، همین باهنر توی جلسه علنی مجلس این را مطرح می کرد. خوب این عدالت نمایندگان مجلس هست، تخلفات دولت در صحن علنی، تخلفات خودشون بین خودشون با کسر یک ماه حقوق
دست نماینده های این ملت درد نکنه....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها