کد خبر: ۲۱۵۵۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه به صورت لحظه ای در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه ها قرار می دهد.
به گزارش پایگاه 598 ، محمود واعظی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان آنکه هدف در ۱۰ روز اعلامی برای ثبت نام متقاضیان تنها ثبت اطلاعات است، افزود: پس از این دوره تصمیم گیری برای قدم بعدی اتخاذ می شود، ضمن آنکه دولت اطلاعات دریافتی افراد را در موارد خاص راستی آزمایی می کند.

وی اظهار داشت: سامانه ثبت نام یارانه برای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها از نظر سخت افزاری و پهنای باند چند برابر مراجعه مردمی است بنابراین مشکلی برای مراجعه متقاضیان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز وجود ندارد.

واعظی توصیه کرد: نیازمندانی که خواستار ثبت اطلاعات خود در این سامانه هستند، براساس زمان بندی شخصی درخواست را ثبت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره پیک ساعت مراجعه متقاضیان به سامانه ثبت یارانه، گفت: این سامانه دارای چندین پیک ساعتی است به نحوی که ساعات ۱۲ شب، ۱۰ تا ۱۱ صبح و سه تا چهار بعد از ظهر بیشترین مراجعه به سامانه انجام می شود اما سامانه در این ساعات نیز پاسخگوی متقاضیان است.

واعظی ادامه داد: در حالی که درصد زیادی از متقاضیان در شهرها برای ثبت نام از اینترنت خانگی و شخصی استفاده می کنند اما در مناطق دورافتاده بیشتر ثبت نام ها از طریق پست بانک، پست و پلیس بعلاوه ۱۰ انجام می دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هزینه ثبت نام در پست بانک، پست و پلیس بعلاوه ۱۰ سه هزار و ۵۰۰ تومان و بهتر است متقاضیان برای کاهش هزینه های خود از این مراکز به جای کافی نت بهره گیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها