کد خبر: ۲۱۵۲۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بنای دولت تدبیر و امید بر این نیست که در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، قشری از مردم را حذف نماید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، اسماعیل جبارزاده صبح پنج شنبه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید قصد ندارد در فاز دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، قشری از مردم را از دریافت یارانه ها حذف نماید.

وی ابراز کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که آمادگی کامل سخت افزاری و نرم افزاری برای ثبت نام افراد متقاضی دریافت یارانه ها را تا آخرین فرد متقاضی در استان داریم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اهمیت انصراف افراد دارا و متمکن از دریافت یارانه ها ادامه داد:انصراف از دریافت یارانه ها کمک به دولت در حل معضلات موجود ملی و حرکت به سمت رشد و توسعه در حوزه های اقتصادی ،عمرانی، بهداشتی و سایر بخش های مرتبط با رفاه و معیشت مردم است.

وی در همین راستا و با تاکید مجدد بر اهمیت انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه ها گفت : این اطمینان را داریم که مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران و بویژه آذربایجان شرقی، دولت را در حل مشکلات موجود همراهی خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: انصراف بخشی از خانوارها از دریافت یارانه ها باعث تزریق اعتبار بیشتری به بخش های مختلف شده و حرکت به سمت توسعه همه جانبه را هموارتر خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها