کد خبر: ۲۱۵۲۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
مربي و کارشناس فوتبال گفت: استقلال و فولاد هرکدام 50 درصد شانس قهرماني دارند و بقيه تيم‌ها فقط براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کنند

 

مجيد نامجو مطلق اظهار داشت: به نظرم استقلال و فولاد خوزستان مدعيان اصلي قهرماني در ليگ برتر هستند. نفت با توجه به ديدار دشوار در اصفهان و اينکه سپاهان هم براي کسب سهميه تلاش خواهد کرد، کار دشواري خواهد داشت و بعيد است پيروز شود.

به نقل از تسنيم، وي افزود: پرسپوليس هم مانند نفت شرايط دشواري دارد و معتقدم قهرمان يا استقلال است و يا فولاد. استقلال در تهران مقابل تراکتورسازي بخت بالايي براي برتري دارد. آنها از برتري مقابل فولاد روحيه گرفته‌اند به ويژه آنکه تراکتورسازي هم انگيزه خاصي براي اين ديدار ندارد و به بازي خود در آسيا فکر مي‌کند.

اين مربي و کارشناس فوتبال ادامه داد: البته فولاد هم در تبريز مقابل گسترش فولاد صاحب شانس است، چرا که در آنجا هم بازيکنان فولاد انگيزه زيادي دارند، به همين دليل استقلال و فولاد هرکدام 50 درصد شانس قهرماني در ليگ برتر را دارند.

نامجو مطلق يادآور شد: شرايط ديدارهاي هفته آخر تکليف سهميه آسيا را هم مشخص مي‌کند. جدال قهرماني بين استقلال و فولاد خواهد بود و نفت، پرسپوليس و سپاهان تنها براي کسب سهميه آسيا تلاش خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها