کد خبر: ۲۱۵۱۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
امروز در یکی از بخش‌های خبری راديو ورزش تبریز خبری مبنی بر ۳ شرط تونی برای تمدید قرارداد اعلام شد که این مربی خبر را تکذیب کرد.
ظهر امروز در رادیو ورزش تبریز خبری در خصوص ۳ شرط تونی برای تمدید قرارداد برای فصل آینده خبری توسط گوینده خبر خوانده شد که عجیب بود. طبق این خبر تونی ۳ شرط برای باشگاه گذاشته بود. اول اینکه ۷۰ درصد از مبلغ قراردادش را ابتدای فصل دریافت کند. شرط دوم این مربی پرتغالی هم خیلی عجیب به نظر می‌رسید چون او خواهان اخراج ۳ بازیکن مورد علاقه‌اش یعنی مهدی کیانی، محمد نصرتی و مهدی کریمیان از باشگاه شده بود! شرط سوم هم با توجه به این خبر قرار بود پای قرارداد اعلام کند.
به همین خاطر با آذرنیا تماس گرفتیم که به بانک ورزش گفت: «من هم این خبر را در سایت‌ها دیدم اما صحت ندارد. حتی شنیدم شرط سوم نبودن من و باغ‌آبادي بوده! اما این خبر دروغ است. تونی اصلا شرط نمی‌گذارد ۷۰ درصد قرارداد را اول فصل بگیرد و بازیکنان مورد علاقه‌اش را اخراج کند.»
اواخر تمرین تونی هم در جواب سوال بانک ورزش این خبر را تکذیب کرد و گفت: «این خبر دروغ است و من این حرف را نزدم. من یک صفحه رسمی در فیسبوک دارم و تمام حرف‌هایم را در صفحه شخصی‌ام می‌زنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها