کد خبر: ۲۱۵۰۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
رئيس کميته مسابقات گفت: ما حرف بدي نزديم که مسئولان نفت مسجدسليمان ناراحت شوند و فقط گفتيم امکاناتشان را براي حضور در ليگ برتر مهيا کنند.

غلامرضا بهروان در خصوص صعود دو تيم نفت مسجدسليمان و پديده مشهد اظهار داشت: در ابتدا صعود اين دو تيم را تبريک مي‌گويم و به مردم غيور اين دو خطه عرض شادباش دارم. تيمي که از استان مشهد راهي شده شرايطش مشخص است در گذشته اين شهر سابقه حضور تيم‌هايي را داشته و امکانات آن مشخص است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ اخيرا هم از ورزشگاه ثامن الائمه مشهد بازديد داشتيم زيرا ايران کانديداي ميزباني جام ملت‌هاي 2019 آسيا است. به همين دليل کاملا همه شرايط را رصد مي‌کنيم. براي حضور در ليگ برتر الزاماتي وجود دارد و بايد ورزشگاه يکسري امکاناتي را داشته باشد. ما از صعود اين دو تيم به ليگ برتر بسيار خوشحال شديم اما آن چيزي که مهم است اين است که قوانين رعايت شود. AFC يکسري قوانيني دارد که بايد آن را اجرايي کنيم. اين حرف ما نيست بلکه حرف قانون است جاي دلخوري هم ندارد مسئولان رايزني‌هاي لازم را انجام دهند تا مشکلات را برطرف کنند.

رئيس کميته مسابقات در مورد اينکه مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در واکنش به صحبت‌هاي بهروان که نسبت به ورزشگاه اين تيم ايراد گرفته بود، گفته بود قصاص قبل از جنايت صورت گرفته‌، تأکيد کرد: اگر اين تعبير را به کار برده‌‌اند واقعا متأسفم. مگر جنايتي صورت گرفته که قصاصي انجام دهيد؟ ما فقط پيش‌بيني کرديم اين به معناي قصاص است؟ ورزشگاه بايد اسکوربورد، نور، رختکن، چمن و وضعيت مناسبي داشته باشد. استانداردهاي AFC اين امر را نشان مي‌دهد. من براي بيان واقعيت‌ها خود را ملزم نمي‌دانم که از چه کسي اجازه بگيرم و يا چيزي بگويم که خوشايند کسي باشد. مگر گهر دورود يک نيم‌فصل در کرج بازي نکرد به هر حال بايد شرايط را سنجيد.

بهروان در مورد اينکه ورزشگاه نفت مسجدسليمان چه ايراداتي دارد، گفت: براي ديدار جام حذفي کميته صدور مجوز نمايندگان خود را چندين بار به ورزشگاه فرستاد خودشان منصف باشند ما چيز بدي نگفتيم که اينگونه صحبت مي‌کنند و ناراحت مي‌شوند. قانون را گفته‌ايم چمن ورزشگاه را ببينيد به هر حال بايد امکانات مهيا باشد چمن ورزشگاه فولادشهر را شما ببينيد مسئولين بايد همدل بشوند و عزم خود را راسخ بکنند تا در اين مورد مشکلات برطرف شود.

وي در مورد اينکه آيا فرهاد کاظمي که سرمربي پيکان است به علت مواردي که در مورد مربيان منشوري مطرح شده بود مشکلي براي حضور در ليگ برتر ندارد، گفت: هيچ مسئله‌اي وجود ندارد آنها کارشان را انجام مي‌دهند و ديگر آن مسائل تمام شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها