کد خبر: ۲۱۴۹۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
اين 4 بازيکن در رسانه‌ها مصاحبه اي عليه قلعه‌نويي انجام ندادند ولي تصميم خود را براي جدايي از استقلال گرفته اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، امير قلعه‌نويي در يکي از مصاحبه‌هاي نوروزي خود براي سومين بار اسم 4 بازيکن تيمش را آورد که گفت مشکل عمده ما در فصل جاري اين است که خسرو،‌ هاشم، آندو و جمشيديان در حد خودشان نيستند و با روزهاي اوج فاصله دارند.

 

کاري به درست يا غلط بودن ادعاي سرمربي آبي‌ها نداريم اما قلعه‌نويي چنين حرفي را قبل از عيد و بعد از تساوي 2-2 تيمش با الجزيره در تهران هم بر سر زبان آورده بود و اين 4 استقلالي حسابي دلخور شده بودند.

 

همان موقع هم نوشتيم که اين 4 نفر به خاطر همين مسئله تصميم به جدايي گرفته اند و به احتمال بسيار زياد پس از اتمام ليگ از استقلال مي‌روند.

 

طبق شنيده‌هاي ما آندو و خسرو از تيم‌هاي عربي پيشنهاد دادند ولي معلوم نيست تکليف بيگ‌زاده و جمشيديان چه مي‌شود؟ اين آخري اکثر بازي‌هاي فصل را به دليل مصدوميت از دست داد ولي جالب اينجاست که خسرو حيدري محور تمام برنامه‌هاي تاکتيکي استقلال است.

 

اين 4 بازيکن در رسانه‌ها مصاحبه اي عليه قلعه‌نويي انجام ندادند ولي تصميم خود را براي جدايي از استقلال گرفته اند مگر آن‌که اتفاقات ديگري رخ دهد و مثلا خود قلعه‌نويي از جمع آبي‌ها جدا شود نکته جالب اين‌که آندو و خسرو ستاره های استقلال در بازي برگشت با الجزيره و فولاد بودند و بيگ‌زاده هم نمايش قابل قبولي ارائه داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها